فرماندار: حمایت جدی مسئولان مهریز جهت راه اندازی اورژانس هوایی

فرماندار مهریز در نشست مشترک با رئیس مرکز فوریت های پزشکی یزد و امام جمعه مهریز ، آمار بالای حوادث ترافیکی و گستردگی جاده‌ ترانزیت شمال به جنوب را از دلایل ضروری جهت اسقرار بالگرد امداد و اورژانس هوایی در شهرستان دانست و افزود : تمامی دستگاه های شهرستان جهت راه اندازي اورژانس هوايي حمايت جدي خواهند كرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز رضا زارع زاده فرماندار مهریز در نشست مشترک با رئیس مرکز فوریت های پزشکی یزد و امام جمعه مهریز گفت  کارکنان فوریتها پزشکی، انسانهای شایسته ای هستند که در حساسترین شرایط در کنار مردم بوده و یاری گر دردمندان می باشند.

رضا زارع زاده خاطرنشان کرد: کار در اورژانس 115 با توجه به شرایط حساس کاری حقیقتا مستلزم دارا بودن عشق و روحیه ایثارگریست.

زارع زاده مهریزی آمار بالای حوادث ترافیکی و گستردگی جاده‌ ترانزیت شمال به جنوب را از دلایل ضروری جهت اسقرار بالگرد امداد و اورژانس هوایی در شهرستان دانست و افزود : تمامی دستگاه های شهرستان جهت راه اندازي اورژانس هوايي حمايت جدي خواهند كرد

 همچنین امام جمعه مهریز گفت اورژانس ۱۱۵ در امر درمان بیماران و مصدومان نقشی کلیدی ایفا می کند و یکی از گام های موثر در اورژانس، حضور به موقع و اخلاق مدار بر بالین مصدومان و بیماران در ارائه خدمات است.

در ادامه رئیس سازمان اورژانس یزد با تاکید بر اهمیت ارتقای سلامت جامعه، به کمک فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح در خصوص خدمات اورژانس گفت: کاهش زمان رسیدن بر بالین حادثه‌ دیدگان، افزایش میزان رضایتمندی و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده از جمله اهداف این مرکز است.

احمد دهقان ادامه داد: در استان یزد و شهرستان مهریز در حوزه فوریت های پزشکی توانسته ایم رسالت خود را در راستای رضایتمندی مردم به انجام برسانیم و به گونه ای عمل کنیم که مردم به این حوزه با دیدگاه اطمینان و اعتماد بنگرند.

وی از همراهی مردم و مسئولان با اوژانس 115 قدردانی كرد و همكاری برای ارتقای فعالیت ها و خدمات بهتر را خواستار شد و گفت در آینده ای نزدیک شاهد آغاز ساخت ساختمان اورژانس مهریز خواهیم بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد  گفت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای فرود و پرواز بالگرد امداد در شهرستان مهریز از جمله اقدامات در دستور کار بوده که نیازمند یاری و حمایت مسئولان شهرستان می باشد.