فرماندار از اداره مالیاتی مهریز بازدید کرد

رضا زارع زاده فرماندار شهرستان مهریز به همراه مرادیان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با حضور در محل اداره امور مالیاتی شهرستان ضمن دیدار و گفتگو با رئیس و کارکنان این اداره از بخش های مختلف اداره امور مالیاتی مهریز نیز بازدید کرد .

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز "رضا زارع زاده" فرماندار مهریز در بازدید سرزده از اداره امور مالیاتی این شهرستان گفت :  همه ما خادم مردم هستیم و پاسخگویی و شفاف به مطالبات مردم باید در دستور کار همه ما بویژه ادارات خدمات رسان قرار داشته باشد .

فرماندار مهریز تکریم ارباب رجوع و فرهنگ سازی پرداخت مالیات در سطح شهرستان را مهم خواند و در این بازدید، خواستار برخورد با سعه‌ صدر کارمندان با مراجعه‌کنندگان و رسیدگی به مشکلات مردم تا حصول نتیجه و نیز تسهیل در امر خدمت‌رسانی به مردم شد.

زارع زاده مهریزی در ادامه افزود : با توجه به مشکلات اشتغال دستگاه های اجرایی منجمله اداره امور مالیاتی شهرستان باید یک تعامل دوسویه با صنایع داشته باشند و ضمن رعایت قانون به صنایع کمک کنند تا بتوانیم تولید را افزایش و نرخ بیکاری را کاهش بدهیم .

در این بازدید از وضعیت رسیدگی به امورات مراجعین و مودین مالیاتی و همچنین پرونده های مالیانی و  شیوه دریافت و تعامل با اصناف و بازاریان و صاحبان صنایع مورد بررسی قرار گرفت .