فرماندار مهریز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیان کرد؛

ضرورت توجه به اشتغال بانوان شهرستان متناسب با شأن و روحیه آنان در دستور کار قرار گیرد

مدیران در هر منصب خود را خادم مردم بدانند/کارگران در خط مقدم تولید قرار دارند/ضرورت توجه به اشتغال بانوان شهرستان متناسب با شأن و روحیه آنان در دستور کار قرار گیرد / نظارت بر تعاونی ها جزء برنامه های الویت دار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز باشد

به‌ گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید‌ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و جمعی از مسئولین و کارفرمایان برگزار شد.

فرماندار مهریز در این مراسم گفت:با روی کار آمدن دولت سیزدهم و مجلس انقلابی باید همه برای سازندگی تلاش مضاعف کنیم و انگیزه خدمت بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مدیران در هرمنصب خود را خادم مردم بدانند و همه بایستی با دلسوزی و تلاش شبانه روزی دنبال خدمت بی منت به مردم باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: کارگران در خط مقدم تولید قرار دارند و در این شهرستان باید تلاش بیشتری شود تا فعالیت صنایع نمود پیدا کند و مشکلات موجود در این حوزه برطرف شود.

مقام عالی دولت در شهرستان گفت: تعامل و رابطه سازنده بین کارگران، کارآفرینان و دولت نیز یکی از ارکان توسعه است که خوشبختانه این ارتباط در این شهرستان به خوبی برقرار شده است.

وی به دغدغه بانوان شهرستان در حوزه اشتغال اشاره کرد و تاکید کرد: اشتغال بانوان باید متناسب با شان و روحیه آنان باشد که این مهم در دستور کار قرار گیرد و چاره اندیشی شود.

فرماندار مهریز در ادامه افزود: نظارت بر تعاونی ها شهرستان به منظور بهبود و تقویت عملکرد جزء برنامه های الویت دار اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی باشد.

و در‌پایان دهقان بنادکی از مسئولین استانی خواستار تسریع در پروژه احداث ساختمان جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز شد.

همچنین فلاحتی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گزارشی از عملکرد یکساله این دستگاه در شهرستان ارائه داد.

و در این مراسم از زحمات اقای دهقانی زاده تقدیر و اقای خادم رضوی به عنوان رییس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز معرفی شد.