شورای اداری مهریز به ریاست فرماندار تشکیل شد فرماندار مهریز خواستار تشکیل کمیته های مربوط به ستاد تسهیلات نوروزی شد،
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، شورای اداری مهریز به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از روسای دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.
برنامه ریزی جهت تشکیل ستاد تسهیلات و بهره وری بهینه از ایام عید نوروز، بزرگداشت هفته وقف و برنامه ریزی جهت اعزام کاروان های راهیان نور از موضوعات این شورا بود.
ابتدا حجت الاسلام میرجلیلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهریز به ارائه گزارش عملکرد این اداره پرداخت
در ادامه سرهنگ سبزعلی اکبری از اعزام 230 نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه در پایه دوم متوسطه این شهرستان به راهیان نور خبر داد و خواستار همکاری سایر ادارات شهرستان شد.
در پایان هم مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز ضمن اینکه خواستار تشکیل کمیته های مربوط به ستاد تسهیلات نوروزی شد، بر ساماندهی ورودی مهریز توسط اداره راه و ترابری و شهرداری تاکید کرد.
کیانی مقدم به تبیین دستور العمل ها و برنامه های شهرستان در ستاد تسهیلات نوروزی پرداخت و گفت: برپایی ایستگاه های راهنمای مسافران، کشیک شبانه روزی اورژانس، داروخانه، مراکز درمانی و بیمارستان، جمع آوری زباله های جاده سنتو در ورودی شهر، نظافت شهر و خیابان ها، بازسازی و رنگ آمیزی جداول ورودی شهر، رفع نواقص روشنایی سطح شهر، آمادگی لازم بانکهای عامل دارای خودپرداز برای ارائه خدمات به مردم و مسافران، کشیک ادارات به ویژه ادارات آب و برق، گاز، تلفن به صورت شبانه روزی از برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان خواهد بود.

وی همچنین بر شناخت و بررسی آسیب ها و آفت های احتمالی در نوروز سال 90 برای فراهم کردن زمینه پذیرایی از میهمانان نوروزی، استقرار ایستگاه های گردشگری برای ایاب و ذهاب و رفاه حال مسافران نوروزی در سطح شهرستان، تکثیر و توزیع لوح فشرده ای برای معرفی شهرستان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در محل اسکان مسافران و اماکن تاریخی و تفریحی شهرستان مهریز نیز تاکید کرد.
فرماندار مهریز در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های ایام الله دهه فجر تاکید کرد و مشارکت و تعامل هر چه بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان را خواستار شد.