شهیدی دیگر از مهریز؛ تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مراسم تشییع جنازه شهید سید مرتضی دهقان منشادی که در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در مرز میرجاوه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، روز یکشنبه ۲۸ خردادماه در روستای منشاد برگزار می شود.
بنا به اعلام نیروی انتظامی استان یزد پیکر مطهر این شهید پس از تشییع و بدرقه در فرماندهی نیروی انتظامی استان و در ادامه در تشیع در شهرستان مهریز،به  منشاد منتقل و در کنار سایر شهدای این دیار به خاک سپرده می شود.
بنا بر گفته یکی از اهالی شهید سید مرتضی دهقان منشادی که عضو یگان نیروی انتظامی بوده در حالی که تنها یک ماه و نیم به پایان خدمت مقدس سربازیش باقی مانده بود، سه روز پیش در مرز میرجاوه در درگیری با سوداگران مرگ شربت شیرین شهادت نوشیده و به خیل عظیم شهدای انقلاب اسلامی پیوست.
پدر و مادر این شهید بزرگوار اهل و ساکن روستای منشاد هستند و این شهید عزیز قبل از سربازی در کنار پدرش به شغل آزاد مشغول بوده است.
روحش شاد و راهش پر رهروباد
روابط عمومی فرمانداری مهریز، ضمن تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور استان و شهرستان مهریز و روستای منشاد، علی الخصوص پدر و مادر و بستگان عزیزش برای روح آن شهید عزیز طلب علو درجات را از درگاه ایزد نتعال مسئلت می نماید.