شهردار سابق مهريز رئيس هيئت واليبال يزد شد
به گزارش خبرنگار يزد فردا از يزد، احمد كمالي عصر امروز در اين مراسم اظهار داشت: تلاش‌هاي صادقانه شهردار كشفي در آباداني و پيشرفت ورزش در بين جوانان شهرستان مهريز در كل استان مثال‌زدني است.
مديركل تربيت بدني استان يزد ضمن برشمردن فعاليت‌هاي صادقانه و چشمگير شهردار سابق مهريز در آباداني و عمران شهرستان يزد به ويژه مهريز بيان داشت: سيدابوالفضل كشفي براي همشهريانش نمونه و الگويي از يك مدير موفق ورزشي بود و تلاش‌هاي وي در محل خدمت براي ورزشكاران و جوانان شهر مهريز در كل استان مثال‌زدني است.
وي حضور كشفي در بين جامعه ورزشي شهر يزد را به فال نيك گرفت و اظهار اميدواري كرد: حضور وي با مديريتي مثبت، مشكلات موجود هيئت واليبال يزد را حل كند و باعث تحول در نوع نگرش به واليبال در شهر يزد شود.
در ادامه اين مراسم، عباسعلي رضايي، مديركل امور اداري مالي استانداري يزد نيز با تقدير از كشفي به خاطر تقبل اين سمت بيان داشت: ما مسئولان موظفيم مسائل حاشيه‌اي ورزش را كنار بزنيم و با حركت در چارچوب قانون از همه سلايق ورزشي در پيشرفت ورزش استفاده كنيم.
سيد ابوالفضل كشفي نيز با تشكر از مسئولان مربوطه گفت: در ورزش بحث برد و باخت معنا ندارد و تنها چيزي كه در اذهان مردم باقي مي‌ماند اخلاق است و اين مسئله نسخه‌اي است جامع و كامل كه براي مردم و ورزش دوستان به يادگار مي‌ماند.
وي تاكيد كرد: در ورزش تيمي احترام به قانون مهم‌ترين خصلت يك ورزشكار است.
در اين مراسم كه با حضور مديركل تربيت بدني استان يزد، مديركل اداري مالي استانداري، رئيس هيئت واليبال استان يزد، رئيس اداره تربيت بدني شهر يزد برگزار شد، سيد ابولفضل كشفي، شهردار اسبق شهرستان مهريز و شهردار منطقه 3 يزد به طور رسمي به سمت رئيس هيئت واليبال شهر يزد انتخاب شد.