شهدا با ایثار و شهادت عزت رابه ارمغان آوردند

ديدار مديركل بنياد شهيد استان،امام جمعه ، معاون فرماندار و رئيس بنياد شهيد مهريز با خانواده شهيدان زارع بيدكي

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز مديركل بنياد شهيد استان،امام جمعه ، معاون فرماندار و رئيس بنياد شهيد مهريز با خانواده شهيدان زارع بيدكي ديدار كردند.

احمد ابراهیمی در اين ديدار افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی عاملی برای پایداری بیشتر مردم در برابر دشمن است و آن‌ها به دنبال تخریب و یا به فراموشی سپرده شدن این روحیه هستند.

مديركل بنياد شهيد استان يزد ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس دوران بسیار مهمی است که همه نسل‌ها باید نسبت به آن اطلاعات و آشنایی کافی و کاملی داشته باشند و نباید بگذاریم این دوران از جوانان پنهان بماند.

این مسئول اظهار داشت: همه مردم و بخصوص مدیران اجرایی باید فرصت خدمت را غنیمت شمرده و در این دوران نهایت تلاش خود را به‌کارگیرند تا در آینده حسرت فرصت‌های ازدست‌رفته را نخورند.

همچنين معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرمانداري مهريز در این دیدار گفت: شهدا با ایثار و شهادت عزت رابرای مابه ارمغان آوردند.

محمد جواد برزگر افزود: تکریم خانواده معظم شهدا واجب است زیرا پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار آن وعزت و بزرگی میهن ما مدیون خون شهدا است و طاعت از ولایت فقیه و استکبار ستیزی در راس وصایای شهدای والامقام است.

وی ادامه داد: شهدا با نثار جان خویش جانانه از کشور عزیزمان دفاع کردند و تکریم خانواده شهیدان وظیفه مسئولین و همه مردم بوده وما مدیون فدا کاری این عزیزان هستیم.