سیدمهدی حسینی به عنوان مدیرجدید کمیته امداد امام خمینی(ره) مهریز معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مراسم تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهریز با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار مهریز و جمعی از مدیران ادارات شهرستان برگزار شد.
در این مراسم مدیرکل کمیته امداد استان با بيان اين مطلب که امسال در روز جشن ملي ـ معنوي عاطفه ها تعداد 2 هزار و 230 پايگاه، کار جمع آوري کمکهاي مردمي جهت دانش آموزان بي بضاعت را در سطح استان برعهده دارند افزود: تعداد 2 هزار پايگاه در سطح مدارس و مراکز آموزش عالي ، 200 پايگاه در معابر و ميادين اصلي و تعداد 30 پايگاه در مساجد استان در اين زمينه فعال خواهند بود.
وی در خصوص تغييرات بوجود آمده در برگزاري جشن عاطفه ها در سالجاري، اظهار داشت: امسال جشن عاطفه ها در دو  روز با شعار کرامت علوي، جهاد اقتصادي و مهرورزي اجرا خواهد شد.
در ادامه نیزفرماندار مهريز نيز در اين نشست خدمت به محرومان و ضعفا را يكي از اهداف اصلي نظام اسلامي دانست و اظهار داشت: اين وظيفه خطير و مهم به كميته امداد امام خميني (ره) تفويض شده و اين نهاد در گذشته با بهره‌گيري از هدايت‌هاي امام راحل و هم‌اكنون با توجه به منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين راستا گام‌هاي بسيار مهمي را برداشته است.
 مهدي کياني‌مقدم تصريح کرد: در رسالت كميته امداد، اجراي سنت‌هاي حسنه و توسعه فرهنگ انفاق و نيكوكاري به صورت يك راهبرد و هدف مهم براي نظام مورد توجه است.

در پایان نیز از زحمات و تلاش های محمد زارع مدیر سابق کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مهریز قدردانی و سیدمهدی حسینی به عنوان مدیرجدید این نهاد معرفی شد.