داوود کشاورزیان، معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور، پنجشنبه مورخ 1395/10/16 در سفر یک روزه خود در معیت هیات همراه وزیر راه و شهرسازی به استان یزد، از طرح ها و پروژه های عمرانی مرتبط با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهريز، بازدید نمود.

دراین بازديد که با همراهی محسن صادقیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ،فرماندار مهريز و نماینده محترم مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، در ابتدا ازمحل پاسگاه پلیس راه عبدالملک و ساختمان در حال احداث آن، بازدید بعمل آمد.

معاون وزيز در این بازدید تامین امنیت جاده های کشور و کنترل ترافیکی آنها را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: امنیت یکی از شاخصه های اصلی راه های کشور است که زحمات زیادی برای تامین آن کشیده شده و حفظ و گسترش آن بر همگان یک وظیفه است. سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از تمام امکانات خود برای کمک به تامین امنیت جاده ها بهره می گیرد

معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ادامه سفر خود از بندر خشک پیشگامان بازدید کرد و ضمن ابراز امیدواری نسبت به اتمام فازهای احداث این پروژه عظیم ملی و منطقه ای خاطرنشان ساخت: با شروع فعالیت این بندر در استان یزد، شاهد تحولی عظیم در اقتصاد کشورخواهیم بود. بندر خشک پیشگامان می تواند نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد. استان یزد در شاهراه حمل و نقل کشور واقع شده و این بندر خشک می تواند ظرفیت های بالقوه صنعت حمل و نقل استان را شکوفا سازد و باعث رونق اقتصادی هرچه بیشتر این منطقه گردد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، از بخش های مختلف این بندر اعم از انبارها و ایستگاه های راه آهن دیدارکرد و در جریان کم و کیف مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

در بخش دیگر از این سفر، داوود کشاورزیان بازدیدی ازپروژه پل تقاطع غير همسطح ورودی شهرستان مهریز انجام داد که فرماندار شهرستان مهریز و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ضمن بیان اهمیت راه اندازی این تقاطع برای ترافیک و حمل و نقل شهر مهریز و جاده کمربندی این شهر, خواستار بهره برداری هرچه سریعتر این پروژه شدند.

در ادامه معاون وزیر راه از پل زیرگذر- روگذر «منگاباد» به «سریزد» بازدید بعمل آورد و ضمن ملاقات با اهالی و کسبه محل, از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه قرار گرفت. کشاورزیان ضمن اشاره به حیطه اختیارات سازمان راهداری و حمل و نقل، قول پیگیری مشکلات این پروژه را داد.