سرپرست تعاون روستایی مهریز خبر داد: خدمات رسانی به 16 هزار روستایی و کشاورز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، سرپرست تعاون روستایی شهرستان مهریز از خدمات‌رسانی به 16 هزار نفر از روستاییان و کشاورزان مهریزی توسط تعاونی‌های روستایی خبر داد.
 علی بزاز زاده در نخستین شورای اداری تشکل‌ها و تعاونی‌های روستایی و کشاورزی شهرستان مهریز در سال 91 که با حضور مدیران عامل تشکل‌های مربوطه و مسئولان شهرستانی و استانی در اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز تشکیل شد از فعالیت پنج تشکل تعاون روستایی، چهار تشکل تعاون کشاورزی و یک اتحادیه تعاون روستایی خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع این 10 تعاونی خدمات‌رسانی به 16 هزار عضو، روستاییان و کشاورزان در شهرستان مهریز را انجام می‌دهند.
بزاز زاده ضمن تبریک سال تولید ملی، حمایت کار و سرمایه ایرانی از تمامی تشکل‌ها خواست با جدیت و تلاش بیشتر برای تحقق شعار سال و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی گام بردارند و کشاورزان و روستاییان را در راستای کارهای تولیدی حمایت کنند.
وی همچنین خواستار خرید هر چه سریع‌تر نهادهای کشاورزی شد و افزود: تشکل‌های تعاونی روستایی هر چه سریع‌تر برای خرید نهاده‌های کشاورزی مورد نیاز روستاییان از جمله کود و سم کشاورزی اقدام کنند.
بزاز زاده یادآور شد: سال گذشته 2هزار و 700 تن انواع کود شیمیایی و 270 لیتر انواع سموم توسط تعاونی‌ها برای استفاده روستاییان و کشاورزان خریداری شده بود که این میزان در سال جاری با توجه به ایجاد شرایط جوی مناسب و بارندگی‌های اخیر به 4هزار تن کود و 500 لیتر سموم کشاورزی افزایش خواهد یافت.