ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) که به ریاست فرماندار مهریز تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، سرهنگ سبزعلی اکبری فرمانده بسیج ناحیه مهریز در ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) که به ریاست فرماندار این شهرستان تشکیل شد  در گزارشی از اعزام 250 نفر از شهروندان مهریزی به مرقد مطهر حضرت امام (ره) خبر داد و گفت: در سال جهاد اقتصادی 250 نفر از شهروندان مهریزی در قالب 6 دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم رحلت حضرت امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام خواهند شد.
مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز در ادامه برلزوم آمادگي بيش از پيش مسوولان، نهادهاي مربوط و اقشار مردم براي برگزاري هرچه با شكوه تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در اين شهرستان تاكيد كرد.
وی معمار کبیر انقلاب اسلامی را رهبری سیاسی، مذهبی بی همتا و بی نظیر یاد نمود و افزود : ما هر چه داریم از امام راحل و انفاس قدسی ایشان و مقام معظم رهبری داریم  و بايد همه مسوولان تمام امكانات و نيروهاي خود را براي با شكوهتر برگزار شدن مراسم سالگرد حضرت امام (ره)بسيج كنند.
کیانی مقدم عزت ،استقلال ، اقتدار، توسعه و پيشرفت بخش هاي مختلف را مرهون فداكاري، رشادت و آرمان هاي بلند امام راحل(ره) دانست و افزود : امروز برهمگان تكليف است تا در جهت تداوم اين ارزش ها و انتقال آن به نسل هاي آتي جامعه بيش از پيش تلاش كنند.
وي تنوع در برگزاري برنامه هاي اين مناسبت به ياد ماندني را بسيار حايز اهميت دانست و خاطرنشان كرد : اكنون دنيا به اين مناسبت چشم دوخته است و استقبال بيشتر مردم از اين مناسبت مبين پايبندي مردم به آرمان هاي حضرت امام (ره ) و ولي فقيه است.
کیانی مقدم به مردمی بودن و خودجوش بودن حرکت مردم برای برگزاری برنامه های رحملت حضرت امام(ره) اشاره و بر تقویت آن تاکید کردو گفت: اثرگذاری مراسم همه موکول به ماهیمت مردمی بودن برنامه هاست.
در پایان نیز مقرر شد کمیته هایی به منظور برنامه ریزی دقیق تر مراسم ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) به فوریت تشکیل شود .