ستاد اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1390 شهرستان مهریز تشکیل شد

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری یزد گفت: بیش از هزار و 600 نفر در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان یزد به کارگیری می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، محمد نمازی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری و ستاد اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1390 شهرستان مهریز که به منظور آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با مراحل انجام سرشماری نفوس و مسکن در استان و شهرستان برگزار شد از به کارگیری بیش از یک‌هزار و 600 نفر برای همکاری در اجرای سرشماری نفوس و مسکن استان یزد خبر داد.
وی افزود: توصیه‌ها، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز در این جلسه اعلام می‌شود و امید است با همکاری مسئولان و مردم در ستاد اجرایی و پاسخگویی به سرشماران و اقداماتی که در استان صورت گرفته و با همکاری و تعامل نزدیک ستادهای اجرایی شهرستان‌ها، سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 را به بهترین نحو ممکن اجرایی کنیم.
دبیر ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان یزد در مورد ثبت‌نام کسانی که تمایل به همکاری در اجرای سرشماری امسال دارند، عنوان کرد: افرادی که در رده‌های مختلف سرشماری تمایل به همکاری دارند می‌توانند تا پایان شهریورماه با مراجعه به سایت
www.amar.org.ir ثبت‌نام کنند.
وی از برآورد 86 نفری نیروی انسانی در رده‌های اجرایی این سرشماری در شهرستان مهریز خبر داد و افزود: تاکنون ثبت‌نام خوبی در کل استان صورت گرفته اما انتظار می‌رود افراد بیشتری در ستاد اجرایی مشارکت داشته باشند.
فرماندار مهریز و رئیس ستاد اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان مهریز نیز در این نشست ضمن قدردانی از اجرای مطلوب برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان، همچنین قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و کسانی که در ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان ایفای نقش کردند، بر همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد.
مهدی کیانی مقدم با اشاره به فرمان ریاست جمهور مبنی بر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن بیان کرد: لازمه برنامه‌ریزی جامع و تصمیم‌سازی مؤثر و کارآمد، داشتن اطلاعات و آمار صحیح و دقیق است و تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه در گرو همکاری مردم و دقت عمل مسئولان دولتی در تهیه این اطلاعات و آمار است.

 خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری یزد خبر داد: مشارکت 1600 نفر در سرشماری یزد