به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز: مدیر کل بنیاد شهید استان یزد در جلسه شورای اداری بنیاد شهید استان یزد که با هدف تبیین اهداف برنامه های سال جاری واولویت های کاری  با حضور مدیران ادارات بنیاد شهید شهرستان های استان در مهریز برگزار شد،از برنامه سال 97 این نهاد خبر دادو گفت:
عمده ترین بحث،برگزاری مراسم شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و جشن های آن می باشد که کلیه برنامه های بنیاد شهید با این محور برگزار می شود و امیدواریم بتوان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که یکی از برنامه های مهم بنیاد و مصوبات شورای عالی بنیاد هست، تحقق پیدا کند.
ابراهیمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم و حفظ شان ایثارگران، دقت و سرعت در ارائه خدمات، حل مشکلات جامعه هدف، پاسخگویی به موقع و شفاف و رضایتمندی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان از اهداف این نشست دانست.
ابراهیمی همچنین به اولویت برنامه این اداره در سال جاری اشاره کرد و افزود:کیفی نمودن یادواره های شهدا و برنامه ساماندهی گلزار شهدا از اولویت برنامه های این اداره می باشد که تاکنون 206گلزار شهدا در سطح استان یزد ساماندهی شده  و مابقی در دست ساماندهی هست.
در پایان این نشست مدیران ادارات شهرستان ها گزارشی از روند اجرایی فعالیت های بنیاد و برخی مسائل و مشکلات موجود ارائه کردند.