معاون وزیر تعاون:

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور تعاون تاکید کرد: با توجه به شرایط امروز اقتصادی کشور تنها راهکار موثر و کارساز برای عبور از بحران های اقتصادی، محدودیت ها و ایجاد اشتغال و رفع موانع، روی آوردن به سوی مردم و ایجاد تحرک در بین آنها است. 

«سیدحمید کلانتری» در بازدید از تعاونی بندرخشک پیشگامان با بیان این مطلب عنوان کرد: مهمترین هنر مسئولان و دستگاه های اجرایی، وزارتخانه ها، دولت، مجلس و قوه قضاییه و... این است که راه برای حضور بیش از پیش مردم در اقتصاد باز شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید بتوانند با انگیزه وارد عرصه شده و با منابع مالی خود، سرمایه گذاری های لازم را انجام دهند اظهار کرد: امنیت، امید به آینده و احترام به سرمایه گذاران داخلی نخستین گام در جذب سرمایه گذار خارجی است و اساسی ترین مکانیزم آن توجه به حوزه تعاون و تعاونی ها است.

کلانتری در ادامه نسبت به اجرای نادرست سیاست های اصل 44 قانون اساسی در حوزه تعاون انتقاد و بیان کرد: تامین مالی جمعی از پیشرفته ترین روش های تامین مالی  در جهان است که گروه تعاونی پیشگامان به خوبی توانسته از عهده این کار برآید و توانایی خود را به منظور کاهش تصدی گری دولت در حوزه های مختلف نشان دهد.

وی اقتصاد تعاونی را اقتصادی پایدار خواند و اظهار کرد: تکیه این نوع از اقتصاد، بر منابع مالی مردم است و پیشگامان به عنوان نمونه موفق اقتصاد تعاونی در کشور، مجموعه ای پرتحرک و نوآور می باشد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور تعاون ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی بندر خشک پیشگامان شاهد ایجاد اشتغال و رونق بیشتر فعالیت های اقتصادی در استان باشیم.