راه اندازی دومین پایگاه امداد جاده ای مهریز در آینده ای نزدیک

به گزارش روابط عمومی  فرمانداری مهریز،  محمدرضا دهقانی زاده رئیس جمعیت هلال احمر مهریز از راه اندازی دومین پایگاه امداد جاده ای مهریز در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: این پایگاه به عنوان دومین پایگاه امداد جاده ای در شهرستان مهریز در ایام عید نوروز با تجهیزات موقتی و اولیه کانکس و آمبولانس و چند امدادگر کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی بیان داشت: ساختمان این پایگاه در مکانی به مساحت پنج هزار متر مربع در 35 کیلیومتری مهریز واقع در سه راه تنگ چنار، دهشیر، خاتم احداث خواهد شد.
دهقانی زاده خواستار توجه مسئولان جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران حوادث استان برای آغاز عملیات احداث ساختان این پایگاه در آینده نزدیک شد.
وی گفت: عملیات اجرایی اولین پایگاه امداد جاده ای شهرستان در 35 کیلومتری مهریز نزدیک قلعه تاریخی زین الدین به مساحت چهار هزار و 200 متر مربع با اعتباری معادل 123میلیون و 400 هزار تومان در سال 1387 آغاز شد و مهرماه سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی از آمادگی نیروهای امدادی و امدادگران شهرستان مهریز در حوادث جاده ای خبر داد و گفت: در حال حاضر پنج هزار و 150 نفر از نیروهای مردمی به صورت افتخاری در طول سال با این جمعیت همکاری دارند که این افراد در قالب کانون های دانش آموزی، دانشجویی، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر فعالیت می کنند.
دهقانی زاده یکی از برنامه های مهم این نهاد مردمی را جذب حداکثری افراد علاقمند، ارائه آموزش های لازم کمک رسانی و امداد و نجات و انجام فعالیت های فرهنگی و گسترش فرهنگ کمک رسانی اعلام کرد.