رئیس جـدید دادگستری شهرستان مهریز معرفی شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، طی مراسمی با حضور امام جمعه مهریز و دهستان بهادران، رییس کل اداره دادگستری استان یزد، فرماندار مهریز، دادستان و دیگر مسئولان شهرستان، آیین تکریم و معارفه رییس جدید دادگستری مهریز برگزار گردید و از زحمات مرتضی حداد زاده تکریم و محمد رضا دشتی پور به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در این مراسم با اشاره به اینکه مجموعه دادگستری شهرستان دغدغه ها و مشکلات را بدون هیچ حاشیه ای رفع کردند افزود: قضات با درایت، مدیریت و برنامه مشکلات را از دوش ما بر می دارند.

وی بیان کرد: رئیس دادگستری و دادستان شهرستان، نیروهایی جوان و پیگیر کارها هستند و خروجی جلسات با حضور این دو مسئول هم بر مبنای وحدت، رفاقت و همدلی و وحدت بود چراکه مردم هم یکدست بودن را لمس می کنند.

فرماندار مهریز گفت: دکتر حداد از مدیران با تدبیر و با برنامه شهرستان مهریز بودند چراکه اقتضای مدیریت همین موارد است و صبر و متانت وی زبانزد عام و خاص است و همچنین اخلاق مداری و مردمی بودن از ویژگیهای خاص ایشان بوده است.

وی تصریح کرد: قضات شهرستان در کنار تخصص، تقوا را ملاک قرار می دهند و همواره دغدغه مردم را در نظر داشته و مشکلات را حل می کنند.

دهقان بنادکی گفت: زمانی که یکی از قضات شهرستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی دعوت و تجلیل شد تا مجازاتهای جایگزین حبس را انجام دهد نشان دهنده این است که دستگاه قضایی مهریز با برنامه و با تخصص است.

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز