رئيس هيئت تنيس روي ميز استان يزد : مهریز دومین شهرستان موفق استان در رشته تنیس روی میز است

عزيز ا... سيفي فرماندار يزد و رئيس هيئت  تنیس روی میز استان در جمع فرماندار مهریز، مسئولین تربیت بدنی و اعضای هیئت تنیس روی میز این شهرستان گفت : مهریز بعد از میبد دومین شهرستان موفق استان در رشته تنیس روی میز است و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این شهرستان قابلیت پیشرفت هر چه ییشتر ورزشکاران این رشته ورزشی در این شهرستان وجود دارد.
وی افزود: تندیس روی میز ورزشي است كه محدوديت سني نداشته ، داراي امنيت نسبي بوده و در بعد همگاني كم هزينه مي باشد و باعث افزايش قدرت فكر و تمركز و افزايش سرعت عمل و چابكي مي شود.
وی اظهار داشت : ورزش تنیس روی میز بعد از فوتبال از پرطرفدار ترين رشته هاي ورزشي جهان است .
عزيز ا... سيفي ضمن مثبت داشتن عملكرد هيئت تنیس روی میز مهریز از زحمات، تلاش ها و پیگیری های محمدمحسن ملامحمدعلیان رئیس جدید هیئت تنیس میز روی مهریز و علی صمیمی فر رئیس سابق این هیئت قدردانی کرد.
وی همچنین قول پیگیری مشکلات ورزش تنیس روی میز مهریز از جمله کمبود میز تنیس، راکت و توپ های حرفه ای را به مسئولین این شهرستان داد.
مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز هم در صحبت هایی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مسئولین ورزش شهرستان استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان برای افتخارآفرینی این رشته ورزشی را خواستار شد.
کسب  مقام سوم اولین دوره لیگ برتر استان سال 89، مقام دوم آموزشگاه های استان در سال 89، مقام اول استان انفرادی تمامی رده ها در سال 89 از جمله موفقیت های این رشته ورزشی در مهریز می باشد.