رئيس بهزيستي مهريز خبر داد: افتتاح 30 واحد مسكوني براي مددجويان بهزيستي مهريز

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، در بازديد نماينده مردم مهريز در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار مهريز از مجموعه بهزيستي شهرستان مهريز رئيس اين اداره اظهار داشت: تا پايان تيرماه سال جاري 30 واحد مسكوني براي مددجويان بهزيستي اين شهرستان افتتاح خواهد شد.
دكتر ابهت خاطرنشان كرد: اين واحدهاي مسكوني هم‌‌اكنون آماده است و با تكميل تجهيزاتي از قبيل كولر، فرش، يخچال و ديگر وسايل و لوازم اوليه به مددجويان واگذار خواهد شد.
وي همچنين به تشريح عملكرد و فعاليت‌هاي بهزيستي مهريز در طول سال گذشته پرداخت.
نماينده مردم مهريز و چهار شهرستان ديگر استان يزد نيز در اين بازديد با اشاره به نقش بهزيستي در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي اظهار داشت: بهزيستي يكي از ادارات خدمات‌رسان به اجتماع است كه مي‌تواند تاثير بسزايي در رشد جامعه و شناسايي آسيب‌هاي اجتماعي داشته باشد.
كاظم فرهمند افزود: مجموعه بهزيستي مي‌تواند با تدبر و آگاهي نسبت به رفع معضلات و آسيب‌ها به ويژه در حوزه طلاق و جذب كمك‌هاي مردمي نقش اساسي داشته باشد كه اين امر نيازمند اطلاع‌رساني قوي‌تر و بهتر از سوي اين سازمان است.
وي خاطرنشان كرد: سطح كاركرد بهزيستي مي‌تواند در سالم‌سازي جامعه و تقويت هنجارهاي اجتماعي مؤثر باشد و در اين زمينه مي‌طلبد كه آموزش‌هاي لازم در حوزه مسائل فرهنگي و تربيتي در جامعه به ويژه مدارس افزايش يابد تا عوارض اجتماعي كم‌تر شود.
فرهمند بر برنامه‌ريزي براي پرداخت تسهيلات به مددجويان بهزيستي به منظور ايجاد اشتغال تاكيد كرد و افزايش اشتغال را گامي مثبت در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي خواند.
نماينده مردم مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تلاش‌هاي دولت نهم و دهم در افزايش تسهيلات پرداختي به مددجويان افزود: در سال جهاد اقتصادي نيز يكي از اصلي‌ترين برنامه‌هاي دولت، كاهش بيكاري است كه بهره‌مندي از اين نعمت شامل حال مددجويان نيز خواهد شد.
فرهمند در بخش ديگري از سخنان خود، آسايشگاه سالمندان مهريز را افتخار و آبرويي براي استان خواند و از زحمات و تلاش مسئولان براي ايجاد چنين زمينه‌اي براي نگهداري سالمندان قدرداني كرد.