مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد  در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به محورهای اصلی فعالیت های این نهاد در دور جدید تحولات اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد انقلابی و برخواسته از متن مردم است و صاحب اصلی این انقلاب و نظام هم مردم خصوصا قشر محروم و مستضعف جامعه هستند.

محسن علیزاده شورکی افزود: خوشبختانه همدلی و وحدت رویه بسیار خوبی در بین مسئولین و مردم شهرستان مهریز وجود دارد و این رمز موفقیت این شهرستان است.

وی تصریح کرد: شهرستان  مهریز در زمینه  های مختلف کشاورزی، دامپروری و صنعت گردشگری ظرفیت ها و موقعیت خوبی برخوردار است و کمیته امداد از این ظرفیت ها در جهت اشتغال مددجویان تحت حمایت استفاده خواهد نمود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با بیان اینکه خدمت به محرومین بالاترین عبادات است اذعان داشت: یکه از محروهای اصلی برنامه این نهاد گسترش شبکه های مردمی و ایجاد و تقویت کمی و کیفی مراکز نیکوکاری است.

وی از سرعت در ارائه خدمات به مددجویان، اعتمادسازی، انجام کار جهادی، مددکار محوری، بروز شدن نیروی انسانی و استفاده بیشتر از ظرفیت روحانیون به عنوان محورهای دیگر مد نظر در برنامه جدید این نهاد نام برد و افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و تامین مسکن و سرپناه مناسب برای آنان از دیگر اهداف این نهاد تا پایان برنامه ششم توسعه است.

همچنین فرماندار  شهرستان مهریز ضمن تبریگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به توانایی های این شهرستان و همکاری خوب مردم و مسئولان در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی مطالبی بیان کرد .

سید محمد ر ستگاری بر  آمادگی شهرستان در انجام برنامه ها و خدمت بیشتر به محرومان در ابعاد مختلف تاکید کرد .