دیدار مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی مهریز با امام جمعه این شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی مهریز به مناسبت اولین روزهای سال جدید به امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
حجت الاسلام برهان امام جمعه مهریز در این دیدار ضمن تبریک سال جهاد اقتصادی همت و کار بیشتر مسئولین را در تحقق پیام سال ولی امر مسلمین مبنی بر سال جهاد اقتصادی خواستار شد و افزود:
حركت جهادي نياز به برنامه ريزي و كار مستمر مسئولین و مردم دارد .
وی افزود: نام گذاري امسال به نام سال جهاد اقتصادي توسط رهبر معظم انقلاب فصل الخطابي براي مسوولين در انجام وظيفه سنگين انهاست .
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به جان فشانی و ایثارگری های شهدا در ایجاد این آرامش و اسایش امروز و فراهم نمودن راه های پیشرفت و الگوشدن این انقلاب اشاره کرد.
امام جمعه مهریز در محورهای دیگر سخنان خود با اشاره به ادامه خيزش‌هاي اسلامي در منطقه يادآورشد:
رهبر معظم انقلاب بر دو محور در پيام نوروزي تاكيد كردند يكي اين كه دنيا بداند اين حركات حركات مردمي است، حزب،گروه و ارتشي دست اندركار نيست، دوم اسلامي بودن اين حركت است.
امام جمعه مهریز با توجه به نزدیک بودن انتخابات با تاكيد بر افزايش بصيرت درجامعه گفت:توجه نداشتن بر تقوا و بصيرت مسائلي را همانند فتنه بعد از انتخابات در كشور تكرار مي كند.
وی با بيان اينكه دفاع در جنگ نرم به مراتب سخت‌تر و مهم‌تر از جنگ سخت است، گفت: افزايش سطح بصيرت و دشمن‌شناسي مهم‌ترين سلاح مقابله با چنين تهاجمي است.
حجت الاسلام برهان تنها خواسته دشمنانمان چون آمریکا را دوری کردن ما از دین بیان کرد و افزود:
تمام سعی و تلاش حضرت امام خمینی(ره) و ائمه معصومین(علیهم السلام) این بوده که دین بیاید در بطن جامعه و ما با دین و قرآن خود بگیریم.
امام جمعه مهریز در پایان سخنان خود تاکید کرد:
مسئولین ما در نظام و دولت می بایست با افزایش معرفت خود و انس گرفتن بیشتر خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی که الگوی دیگر کشورهای منظقه شده است، راه های پیشرفت هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران اسلامی را فراهم کنند.