صبح امروز به مناسبت  هفته قوه قضائیه ، فرماندار شهرستان مهريز بهمراه اعضای شورای تامین با حضور در محل دادگستری با رئیس ، دادستان ، قضات و کارکنان دادگستری شهزستان  دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومي  فرمانداری شهرستان مهريز:"سيد محمد رستگاري" فرماندار مهريز در این دیدار ضمن تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه و عرض تسلیت شهادت آیت ا...دكتربهشتی و شهدای هفتم تیر،از زحمات بي وقفه ي مجموعه دادگستری و دادستانی  در برقراري و حفظ نظم و امنيت واجرای عدل الهی تقدير و تشكر کرد.

وي با  بیان اینکه دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت :  تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شودکه خوشبختانه درشهرستان مهریز تعامل و همکاری خوبی برقرار می باشد.

در ادامه "صابریان "رئيس دادگستري نیز ضمن  خيرمقدم  و تشکربه فرماندار و ديگر مسئولين گزارشی از وضعیت دستگاه قضایی شهرستان ارائه داد و گفت : حفظ و ارتقای امنیت شهرستان با تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مسئول حاصل می شودواهداف این دستگاه در درجه اول خدمت رسانی و کسب رضایت ارباب رجوع و امنیت در سطح شهرستان می باشد تا مردم بتوانند براحتی زندگی و سرمایه گذاری نمایند .

وی همچنین بازدارندگی وپیش گیری از جرایم را هدف دیگر دادگستری شهرستان ذکر کرد وبیان نمود :مجموعه دادگستری در شهرستان امسال نیز به مانند سالهای گذشته با توان مضائف وبا سرعت و صلابت به دعاوی وشکایات تا حصول نتیجه رسیدگی می کنند.

در ادامه "حدادزاده "دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریزنیزضمن سپاس از فرماندار و هیئت همراه ، در خصوص ابلاغ آیین دادرسی جدید به تمامی نهادهای قضایی از اول تیرماه امسال و تحولات جدیددر شکل کاری این دستگاه به حاضرین توضیحاتی بیان نمود واز همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی با مجموعه دادگستری تشکر نمود.

در پایان این دیدار فرماندارو اعضای شورای تامین  باحضور در محل کار قضات و کارکنان دادگستری شهرستان  با انها دیدار و گفتگو کردند .