به منظور قدردانی از زحمات و روز ملی دامپزشکی؛

دیدار فرماندار مهریز با رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، به مناسبت روز ملی دامپزشکی، فرماندار مهریز به همراه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار فرماندار مهریز بیان داشت: بدون شک بنیان نهادن چهاردهم مهرماه به عنوان روز دامپزشکی نشانه اهمیت و ضرورت قدردانی از مجموعه شبکه دامپزشکی و تاکیدی بر نقش موثر، مستمر و حساس آن در ارتقای سلامت و بهداشت عمومی است.
دهقان بنادکی ایفای نقش توسط کارکنان شبکه دامپزشکی در راستای خدمت به سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام را جهادی دانست واظهار داشت : با تلاش شبانه روزی کارکنان دامپزشکی و فعالیت هایی که در زمینه کنترل وپیشگیری ازشیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام انجام می دهند علاوه بر توسعه دامپروری در تأمین سلامت مردم نقش مهمی را ایفا می کنند.
همچنین در ادامه فرحان آزاد شهرکی رییس شبکه دامپزشکی مهریز به ارائه گزارش کاری و برنامه های پیشرو و نقطه نظرات ومشکلات موجود جهت ارائه خدمت بیشتر و بهتر به مردم پرداخت.و در پایان توسط فرماندار و معاون فرمانداری مهریز از زحمات رییس و کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان تجلیل شد.