به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش اعضای شورای دانش آموزی آموزشگاه دخترانه مطهره به همراه مدیرآموزش و پرورش،مدیر و معاون پرورشی آموزشگاه با فرماندار مهریز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري مهريز به نقل از آموزش و پرورش  مهریز فرماندار مهریز در این دیدار که در دفتر فرمانداری برگزار شدضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و تبریک کسب رتبه برتر استان توسط شورای آموزش و پرورش مهریز گفت:باید از  توانایی ها و ظرفیت های شوراهای دانش آموزی مدارس برای بررسی و رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش استفاده کرد.

سید محمد رستگاری افزود: اداره یك كشور از پایین ترین سطوح آن كه شما دانش آموزان در مدارس بصورت شوراهای دانش آموزی مشاركت می كنید شكل می گیرد.وشما درآینده مسئولیت های مهمی رابه عهده خواهید داشت.لذا طراحی این سیستم دانش آموزی بهترین تمرین برای شماست تا درآینده نسبت به چالش ها و مشكلات آمادگی داشته باشید.

وی افزود: از دستاوردهای  شورای دانش آموزی این است که یاد بگیریم چگونه برای ساختن جامعه خود از مدرسه به عنوان کوچک‌ترین واحد شروع کنیم و به ساختن کشوری به وسعت ایران  برسیم.

در آغاز این جلسه مدیر آموزش و پرورش مهریز ضمن تشكر از فرماندار شهرستان در جهت برگزاری این جلسه با اعضای شورای دانش آموزی گفت: شوراهای دانش آموزی در مدارس مراقبت وهمسویی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مطابق با آئین نامه مدارس برعهده دارند و در مناسبت های ملی و مذهبی با مدارس همكاری می كنند.

سید علی کارآموز افزود:از مهمترین اهداف شوراهای دانش آموزی بحث توسعه مشاركت مردمی و دانش آموزی در سطح مدارس است وآموزش و پرورش زمانی می تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد كه باتمامی شوراها وانجمن ها در ارتباط باشد.

در پایان اعضای شورای دانش آموزی آموزشگاه مطهره نظرات و پیشنهادات سازنده خود را در حوزه مسائل آموزش و پرورش و شهر مطرح كردند.