ديدار پرسنل كميته امداد حضرت امام خميني(ره) مهريز با فرماندار اين شهرستان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، پرسنل كميته امداد امام خميني(ره) مهريز با فرماندار اين شهرستان ديدار كردند.

ابتدا محمد زارع سرپرست كميته امداد حضرت امام خميني(ره) در اين شهرستان از هزینه بيش از 6 ميليارد و 370 ميليون ريال برای مدد جویان تحت حمایت توسط کمیته امداد در اين شهرستان خبر داد و  وي تصريح كرد:

از ابتداي سال جاري تاکنون کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان مهريز بيش از 6 ميليارد و 370 ميليون  ريال به افراد تحت پوشش اين نهاد پرداخت نموده است.

سرپرست کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان مهريز اظهار داشت: از اين مبلغ بيش از 3  ميليارد و 430 ميليون ريال به مددجويان تحت پوشش طرح شهيد رجايي و مابقي به مددجويان طرح عادي پرداخت شده است.

محمد زارع با اشاره به اينکه 3 هزار و 349 نفر در قالب هزار و 919 خانوار از حمايت هاي اين نهاد استفاده مي نمايند افزود: هزار و 686 نفر در قالب هزار و 62 خانوار تحت پوشش طرح شهيد رجايي بوده و بقيه مددجويان طرح عادي اين نهاد هستند.

وي تعداد ايتام تحت پوشش طرح اکرام را 142 يتيم عنوان کرد و اظهار داشت: 620 حامي کفالت معنوي اين ايتام را بر عهده دارند که تاکنون بيش از 361 ميليون ريال براي حمايت از آنها پرداخت نموده اند.

مهدي كياني مقدم فرماندار مهريز نيز سالروز تاسيس كميته امداد حضرت امام خميني(ره) را به پرسنل اين كميته تبريك و از تلاش ها و زحمات اين پرسنل در راه خدمتگذاري به محرومين و نيازمندان تقدير كرد.

وي افزود : با تداوم و افزايش فعاليت هاي بسيار ارزشمند كميته امداد حضرت امام خميني(ره) شاهد محروميت زدايي به طور كامل از تمام نقاط كشور عزيزمان ايران اسلامي خواهيم بود.