دو ظیفه مهم مسئولین : پذیرش سیاست های کلی نظام و پاکدستی

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ، جلسه شورای اداری مهریز ، ظهر شنبه با حضور معاون سایسی امنیتی استاندار یزد، فرماندار و مسئولان مهریز در محل سالن شهید رجایی برگزار شد.

 احمد ترحمی بهابادی در این مراسم تأکید کرد: کسی که در این نظام مسئولیتی می‌پذیرد ملتزم به سیاست‌های کلی نظام و دولت  باشد و همواره در طول دوران خدمت خود، پاک دستی و طهارت اقتصادی را رعایت کند. باید مردم‌دار، تلاشگر و خدوم و با اخلاص باشد و این ویژگی‌ها در مسئولین شهرستان مهریز محرز است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد همچنین خاطرنشان کرد: شهرستان مهریز دارای جاذبه‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی است و ظرفیت‌های بالقوه این منطقه نیز در مناطق دیگر استان و حتی کشور کمتر شاهد آن هستیم. نزدیکی به مرکز استان، آثار باستانی و سرمایه‌های انسانی و خیرینی که در این شهرستان ساکن هستند و درزمینهٔ های مختلف مشارکت دارند زبانزد دیگر مناطق است.

وی همچنین با اشاره به وظایف و اختیارات فرماندار شهرستان افزود: محور فعالیت و حرکت و توسعه شهرستان، فرمانداری است و فرماندار شهرستان درزمینهٔ اجرای طرح‌های مختلف، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی می‌کند و مدیران بومی و غیربومی برای رشد و پیشرفت شهرستان باید تلاش کنند در این راستا فرمانداری را همراهی کنند.