دویست و دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش مهریزبرگزارشد

به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش دویست و دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش مهریزدر فرمانداری مهریزبرگزارشد.

به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش دویست و دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش مهریزدر فرمانداری مهریزبرگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري مهريز به نقل از  اداره کل آموزش و پرورش ، دویست ودهمین جلسه شورای آموزش و پرورش مهریز با حضور معاونین تربیت بدنی وسلامت و سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان،امام جمعه و فرماندار مهریز و سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری مهریز برگزار شد.

"حجت الاسلام محی الدینی" امام جمعه مهریز در این نشست کسب رتبه برتر شورای مهریز را دربین شهرستانهای استان تبریک گفت و افزود : شهرستان مهریز تاکنون در زمینه های مختلف خوش درخشیده و شاهد موفقیت های زیادی در آموزش و پرورش شهرستان هستیم.

وی درخشش دانش اموزان در کنکور و سایر موفقیت های دانش آموزان شهرستان را حاصل تلاش همگان به ویژه معلمان برشمرد و خواهان برطرف شدن دغدغه های فرهنگیان شد.

فرماندار مهریز نیز در ادامه این نشست ضمن تبریک هفته گرامیداشت شورا ی آموزش و پرورش افزود : شورای آموزش و پرورش از مهمترین شوراهای شهرستان است و متفاوت از بقیه شوراها است .

" سید محمد رستگاری " به اهمیت برپایی نماز در مدارس اشاره کرد وخواستار برنامه ریزی هرچه بیشتر در امور پرورشی و تربیتی مدراس شد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از برنامه های این معاونت به تشریح دستاوردهای سواد آموزی استان در طی 40 سال گذشته پرداخت .

مرآت امین الرعایا در ادامه دو طرح آموزشی ICDL و زبان انگلیسی به سواد آموزان را تشریح نمود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش مهریز در استان را  به اعضای این شورای تبریک گفت و حفظ  این جایگاه را بسیار ارزشمند دانست .

" عباس دهقان " گفت : اگر نگاه مسئولین و اولویت آن آموزش و پرورش باشد شاهد موفقیتهای بسیار بزرگی در ابعاد مختلف در سطح جامعه خواهیم بود.

وی افزود: توجه ویژه به آموزش و پرورش باعث کم شدن آسیبهای اجتماعی در جامعه می شود و با توجه به این که طیف عظیمی از جامعه از جمله معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان مخاطب آموزش و پرورش می باشند، این نهاد از ظرفیت بی نظیری برای تمرکز فعالیت های مختلف به ویژه تصمیمات و برنامه های اتخاذ شده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است

در این جلسه در خصوص روند صدور اسناد مالکیت مدارس وبرگزاری مطلوب ویژه برنامه های کنکور 98  بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

در پایان این نشست از فعالیتهای یکساله اعضای شورای آموزش و پرورش مهریز به پاس کسب رتبه اول در استان با اهدای لوح تقدیر از طرف معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد تجلیل شد.