دوچرخه‌سواران مهریزی در صدر مسابقات قهرمانی استان یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مسابقه دوچرخه‌سواری قهرمانی استان یزد پیش از ظهر امروز با شرکت 60 نفر در قالب پنج تیم به میزبانی مهریز برگزار شد.
این مسابقه در رشته استقامت به طول 70 کیلومتر در منظقه زیبای میانکوه مهریز با حضور رکاب‌زنانی از شهرستان‌های مهریز، یزد، میبد، بافق و ابرکوه برگزار شد که در پایان در سه رده این مسابقات دوچرخه‌سواران مهریزی سه مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در رده نوجوانان علی‌اکبر زارعی، مجید ابویی و حامد زارع هر سه از تیم فولاد سامان مهریز، در رده جوانان امیرحسین لاری، ابوالفضل زارع‌زاده و مجید زارعیان هر سه از تیم کاشی پرسپولیس مهریز
و در رده بزرگسالان نیز ناصر رضاوی، حمید بیک و امیرحسین شجاعتی هر سه از تیم پیشگامان کویر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مهریز در مراسم اهدای جوایز این رقابت‌ها که با حضور نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس، دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان یزد و رئیس اداره ورزش و امور جوانان مهریز صورت گرفت، برگزاری این مسابقه در استان یزد با این کیفیت و کمیت را بی‌نظیر خواند و تسریع در شروع عملیات احداث پیست دوچرخه‌سواری مهریز را خوستار شد.
محمد لجه عنوان کرد: با نگاه روشن و توجه مسئولان استان یزد به ورزش دوچرخه‌سواری در مهریز همچنین با ساخت پیست دوچرخه‌‌سواری در این شهرستان، امیدواریم شاهد درخشش بیشتر ورزش دوچرخه‌‌سواری حتی در جهان باشیم.
وی اظهار امیدواری کرد: مسئولان روزی بدانند که هر چه برای ورزش هزینه کنند، ماندگار خواهد بود و با اهمیت دادن به ورزش بسیاری از آسیب‌های جامعه نیز برطرف خواهد شد.
لجه همچنین از عدم پرداخت حق اسپانسری یکی از ادارات این شهرستان که چند سالی اسپانسر تیم دوچرخه‌سواری مهریز بوده انتقاد کرد و از مسئولان استان و شهرستان خواست تا پیگیر این موضوع باشند.
وی با اظهار تاسف از این مسئله افزود: نزدیک به 250 میلیون تومان طی چند سال اخیر برای دوچرخه‌سواران مهریزی هزینه شده که تمام این هزینه را دوچرخه‌سواران متحمل شده‌اند و این بر هیچ‌کس پوشیده نیست که کسب افتخار برای استان و شهرستان توسط دوچرخه‌سواران نیازمند توجه ویژه مسئولان است.
لجه با اشاره به توان و استعداد جوانان مهریزی در تمام رشته‌های ورزشی بیان کرد: جوانان مهریزی با طی کردن دوره‌ای کوتاه در رشته‌های ورزشی به مقام‌های استانی، کشوری و حتی آسیایی دست می‌یابند که این نشان از وجود ظرفیت‌های بالا در ورزش شهرستان است.
به گزارش فارس، پیست دوچرخه‌سواری مهریز سومین کمپ غیرحرفه‌ای مجهز در ایران با تسهیلات جنبی نظیر رستوران و سالن غذاخوری،‌خوابگاه و سوئیت ویژه برای برگزاری کمپ‌ها و مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی از مصوبات سومین دور سفر هیئت دولت به استان یزد است.