دومین شب از یادواره لاله های آسمانی با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی از اساتید حوزه و دانشگاه و از یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی در یادوارره شهید کعبه استان، سرداران و 82 شهید پایگاه‌های حضرت مهدی(عج)، شهید دستغیب و شهید باهنر مهریز که در حسینیه باغ بهار این شهرستان و با حضور بیش از 3هزار نفر از اقشار مختلف مردم برگزار شد، با تاکید بر پشتیبانی از ولایت‌فقیه اظهار داشت: تبعیت از ولایت‌فقیه وصیت تمام شهدا بوده است.
وی ادامه داد: نبود رهبری در کشورهای اسلامی همواره آنها را در تحقق اهدافشان ناکام گذاشته و موجب سوءاستفاده دشمن از آنها شده است.
استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: بنیان و اساس نظام بر پایه ولایت‌فقیه است و همین رکن رکین است که طی 32 سال گذشته مایه عزت ملت و کشور ما شده است.
رفیعی افزود: طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی دولت‌های زیادی آمده و رفته‌اند و آنچه می‌ماند و باید جایگاهش همواره محفوظ بماند، موضوع ولایت و رهبری است.
وی مهم‌ترین و ارزنده‌ترین ثمره و دستاورد نظام اسلامی را ولایت‌فقیه دانست و عنوان کرد: ملت شجاع ایران طی سالیان پس از انقلاب با گام نهادن در مسیر ولایت همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده‌اند.
رفیعی بیان کرد: تا ملت مؤمن و انقلابی ایران در این مسیر نورانی حرکت می‌کنند، به طور قطع هیچ دشمنی به اهدافش دست پیدا نمی‌کند.
وی بیان کرد: همه باید همیشه و در همه حال از اصل ولایت‌فقیه دفاع کنیم و با عمل به توصیه‌ها و سفارشات رهبری معزز انقلاب نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.
رفیعی با تبریک ولادت فرخنده حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به بیان فضیلت‌های آن امام همام پرداخت و گفت: ایشان عابدترین شخص در زمان خود بود و با این حال، عبادت را فقط نماز و روزه نمی‌دانست و می‌فرمود: «عبادت، زیادیِ روزه و نماز نیست، بلکه بسیار اندیشه کردن در امر خداست».
سخنرانی، مولودی‌خوانی، دکلمه‌خوانی، رژه حماسی و نورافشانی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
در حاشیه این مراسم، نمایشگاه بزرگ کتاب با 40 درصد تخفیف، غرفه نقاشی کودکان، نمایشگاه خودروهای جنگی و نظامی، نمایشگاه عکس شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز برپاست.
این مراسم امشب بعد از نماز عشا نیز در حسینیه باغ بهار مهریز با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی و مداحان مطرح کشوری برگزار می‌شود.