دفتر امام جمعه مهریز با صدور بیانیه هتک حرمت روز عاشورای حسینی را محکوم کرد
  دفتر امام جمعه مهریز با صدور بیانیه هتک حرمت روز عاشورای حسینی را محکوم کرد 

عاشورا صحنه نبرد تمام حق در برابر تمام باطل در كربلا بود و هرچه امام حسين(ع) و يارانش شجاعت، ايثار و مظلوميت خويش را به نمايش گذاشتند، امويان و يزيديان نيز قساوت، رذالت و كينه حقيقي خود نسبت به اسلام راستين يعني ولايت علي(ع) را به ميدان آوردند.
قريب به 1400 سال پس از آن واقعه عظيم، حادثه هتك حرمت به عزاي حسين(ع) در عاشوراي امسال در تهران، هرچند از سوي عناصر منافق و مخالف مرام و نام اباعبدالله(ع) در ادامه هتك حرمت به خميني كبير احياگر مكتب حسيني- صورت گرفت. نشان داد كه حرمت‌شكنان امروز پيروان امويان و يزيديان ديروزند. آنها به روي حسين(ع) شمشير كشيدند و اينان به مصاف علي زمان آمدند تا ريشه عاشوراي اسلام ناب محمدي متجلي شده در جمهوري اسلامي ايران را هدف قرار دهند.
حركت سخيفانه حمله و تخريب اموال عمومي و اهانت به مقدسات ديني و نظام اسلامي همراه با سوت و كف- به خواسته رسانه‌هاي وابسته به سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه- در زماني كه مردم سوگوار درحال عزاداري و سينه‌زني بودند، بيش از پيش ماهيت ضد ديني آنها را عيان كرد و براي خوش‌بينان به اعتقاد جريان فتنه به اسلام و تشيع اتمام حجت نمود.

دفتر امام جمعه مهریز با عرض تسليت به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبري و عموم عزادارن حسيني، اقدام اخير جريان فتنه را محكوم كرده آحاد مردم را به هوشياري و بصيرت بيشتر دعوت مي‌نمايد و از مسئولان ذيربط مي‌خواهد با برخورد قاطع و همراه با درايت، ريشه‌هاي اين فتنه را با استعانت از ارواح مطهر شهداي كربلا قطع نمايند وبا حضور خود در راهپیمای روز چهارشنبه بار دیگر انزجار ونفرت خود را از خود فروختگان به دشمنان اسلام ونظام نشان دهند.