معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز؛

دستگــاه‌ هـــای ذیربط در قاچـــــاق کالا و سـوخـت به صورت جـــدی و هدفمـند با اولـویت اقدامات پیشگیــرانه برخــورد و مبــارزه نماینــد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، صبح امروز جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهریز باحضور دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز و سایر اعضا برگزار شد.

زارع زاده در این جلسه باتشریح اثرات سوء قاچاق کالا، ارز و سوخت بر اقتصاد، تولیدات داخل، اشتغال و فرهنگ جامعه، از دستگاه‌های عضو کمیسیون شهرستان خواست به صورت جدی و هدفمند با اولویت اقدامات پیشگیرانه در این راستا برخورد و مبارزه نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری مهریز در این جلسه اولویت نخست در اقدامات این کمیته را سیاستگذاری دربرخورد با قاچاق کالاهای غیر مجاز عنوان نمود و در ادامه تشویق و حمایت از تولید و مصرف کالاهای ایرانی را از رویکردهای مهم دانست.

وی خاطرنشان کرد: برای نظارت ، ساماندهی و ارتقای فعالیت‌ها برای مبارزه بهتر به همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط نیاز است.

همچنین حیدری دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد از ارزیابی عملکرد دستگاه ها بر اساس اهتمام و جدیت آن ها در پیگیری مسائل و وظایف محوله خبرداد و افزود: مجموعه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حکم مرزبانان اقتصادی هستند و وظیفه اصلی ما در این حوزه تسهیلگری در روند تجارت قانونی و برخورد با صادرات و واردات غیر قانونی است.

در ادامه ادارات عضو این کمیته گزارشی از حوزه های کاری خود در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه دادند.