همزمان با هفته بهزیستی طی مراسمی  با حضور فرماندار و مدیر کل  بهزیستی استان یزد کلنگ احداث مرکز روزانه سالمندان میرزا علی بیک زده شد .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:این مرکز با اعتبار ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات خیری در روستای خورمیز بخش مرکزی شهرستان مهریز احداث خواهد شد .

فرماندار مهریز در مراسم کلنگ زنی این مرکز ، ضمن تقدیر از خیر ین فعال در زمینه های مختلف اجتماعی گفت : خوشبختانه خیران این شهرستان علاوه بر مشارکت در ساخت مراکز آموزشی و درمانی ،  در حمایت از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی، نقش پررنگ و مهمی را در ساخت اماکن عام‌المنفعه داشتند.

سید محمدرستگاری حمایت از سازمانهای مردم نهاد را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حمایت و ارایه خدمات به سالمندان و معلولان را  مهم ارزیابی کرد و گفت : جلب مشارکتهای مردمی و حمایت از تشکیل سازمانهای مردم نهاد برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی  از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید در زمینه  خدمات بهزیستی میباشد . و امیدوارم با شکل گیری این نهادها و تاسیس موسسات همسو با برنامه های سازمان بهزیستی بتوان خدمات خوب و موثری را در راستای مشاوره و پیشگیری به مردم ارایه نماییم .