در صورت تصویب نهایی؛ نماینده مهریز به کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور می‌رود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در صورت تصویب نهایی مجلس، نماینده حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه به کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور می‌رود.نماینده حوزه انتخابیه مهریز و چهار شهرستان دیگر استان یزد گفت: پس از رایزنی‌های فراوان و تغییر و تحولات در تعداد و اعضای کمیسیون‌های مختلف مجلس، عضویت بنده در کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس تقریباً مسجل شده و در صورت تصویب در جلسات امروز نهایی می‌شود.
حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع زاده افزود: در برخی رسانه‌ها نسبت به عضویت نماینده حوزه انتخابیه مهریز در کمیسیون فرهنگی مجلس نیز اطلاع‌‌رسانی شده است.
وی افزود: اولویت نوزدهم در جمع متقاضیان عضویت در کمیسیون صنایع و معادن و اولویت نهم در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی است.
با اعلام اسامی نهایی و رسمی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، عضویت دیگر نمایندگان استان یزد در کمیسیون‌های مختلف مجلس قطعی شد.
بر این اساس محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، حجت‌الاسلام سید یحیی‌زاده عضو کمیسیون اقتصادی، محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، محمدعلی عبدالله‌زاده عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شدند.