در شهرآورد حساس مهریز؛ دوستان میرک مغلوب میرک کش شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز؛ در شهرآورد حساس مهریز دوستان میرک مغلوب میرک کش شد.
شهرآورد تیم‌های میرک کیش و دوستان میرک، دو تیم حاضر در لیگ برتر استان یزد با نتیجه یک بر صفر به نفع میرک کیش پایان یافت.
این دیدار حساس روز جمعه در حالی ساعت 18 در مجموعه ورزشی کارگران برگزار شد که دو تیم با برگزاری چهار دیدار تنها سه امتیاز آن هم در بازی نخست این لیگ دریافت کرده بودند.
این بازی نفس‌گیر تنها یک گل داشت و آن هم در دقیقه 38 بازی بود و محمدحسین زارع‌زاده توپ برگشتی از ضربه کرنر را به گلی سه امتیازی تبدیل کرد.
در آخرین دربی برگزار شده هم، در فصلی که گذشت تیم دوستان میرک با پیروزی سه بر دو مقابل تیم میرک کیش، نخستین شکست این تیم را در آن دوره از مسابقات رقم زد.
در فصل گذشته با پایان یافتن مسابقات فوتبال لیگ برتر استان یزد، پس از سال‌ها که تیم‌های فوتبال مهریزی در رده‌های مختلف سنی، موفق به کسب مقام نمی‌شدند، دو نماینده شهرستان مهریز حاضر در این مسابقات با کسب موفقیت‌های نسبی به مقام‌های دوم و پنجم این مسابقات دست یافتند.
همچنین در مسابقات فوتبال لیگ برتر استان فصل گذشته تیم میرک کیش با کمترین باخت، بهترین خط دفاع را با 16 گل خورده در 22 بازی از آن خود کرد، تیم دوستان میرک نیز با 43 گل زده در 22 بازی موفق به کسب بهترین خط حمله در بین تیم‌های استان شد.