در راهپیمایی روز قدس؛ پرچم‌ اسرائیل در مهریز به آتش کشیده شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، امروز در راهپیمایی عظیم و پرشکوه مردم مهریز، پرچم‌ های رژیم غاصب صهیونیستی در خیابان‌های این شهر به آتش کشیده شد.
مردم شهر دارالولایه مهریز ساعت 11 امروز از مسجد صاحب الزمان(عج) و میدان معلم و ساعت 11:30 از مسجد براستین این شهر در میدان ولی عصر(عج) گردهم آمدند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش گذاشتند.
مردم مهریز در حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس با غریو «فریاد امت ما، مرگ بر اسرائیل»، «فریاد هر بسیجی، مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از مردم مظلوم و بی ‌دفاع فلسطین اعلام کردند.
راهپیمایان مهریزی امروز همچنین با به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی به سران این رژیم اعلام کردند که آنها را به رسمیت نمی‌شناسند.
مردم متدین و روزه دار شهرستان مهریز حساسیت این روز را انقلاب های منطقه، به هم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب، اعتصابات و تجمعات گسترده مردم در سرزمین های اشغالی و تحولات سوریه و دخالت و دشمنی رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی و کشتار زنان و مردان بی دفاع و مظلوم میانمار و از همه مهمتر بیداری ملت های مسلمان منطقه و نهضت استقلال طلبی و استکبار ستیزی آنان درک کردند و با بصیرت هر چه تمام تر باری دیگر صدای عدالت طلبی، حقیقت جویی را سردهیم و بانک الله اکبر و طنین رسای آزادی خواهی را به گوش جهانیان رساندند.
مردم مهریز امروز با طی کردن مسیر مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان فاطمیه، سه راه بیمارستان، سه راه مزویرآباد تا مسجد جامع ولی عصر(عج) میعادگاه نماز جمعه و مسیر مسجد براستین، استهریج تا مسجد جامع ولی عصر(عج) میعادگاه نماز جمعه، حرکت کردند تا در نمازجمعه روز قدس حضوری گسترده و یکپارچه داشته باشند.
در مراسم راهپیمایی امروز قشرهای مختلف مردم، مسئولان، امام جمعه مهریز، فرماندار مهریز، مدیران ادارات، کارکنان دستگاه‌های دولتی، دانش ‌آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیان، کسبه و بازاریان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و ... حضور داشتند.
در ورودی میعاد نمازجمعه امروز صندوق هایی برای کمک به مردم فلسطین و همچنین زلزله زدگان آذربایجان شرقی آماده دریافت کمک های مردمی بود.
نظیر این راهپیمایی نیز امروز در تمامی مراکز دهستانها و روستاهای شهرستان مهریز برگزار شد.