در ایام نوروز امسال؛ 550 نفر از مهریز راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: 550 نفر از اقشار مختلف مردم مهریز در ایام تعطیلات نوروز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
 سید جابر حسینی  از اعزام 550 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان مهریز به اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
وی با بیان اینکه این افراد در قالب 12 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب در دوران دفاع مقدس اعزام شدند، تصریح کرد: با توکل به خدا و عنایات شهدا و به منظور زنده نگه داشتن حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس، اردوی راهیان نور این ناحیه با اهداف عمق‌بخشی به آگاهی‌های نسل جوان در مورد ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال به نسل جدید، تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی دوران دفاع مقدس با نسل امروز برگزار شد.
حسینی با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف راهیان نور در واقع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود، بیان کرد: این اردوها از بهمن‌ماه 90 تا نیمه دوم فروردین 91 با استقبال خوب اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران، بازنشتگان عرصه جهاد و شهادت، دانشجویان، طلاب و روحانیون، کارمندان، اصناف و بسیج محلات اعم از خواهر و برادر برگزار شد.
وی افزود: بازدیدکنندگان در قالب کاروان‌هایی به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب دیدار کردند و برنامه‌های زیارتی، بازدید از مناطق مختلف جنگی با تفسیر و تشریح توسط راویان، مربیان، روحانیون و مدیران کاروان‌ها انجام شد.
حسینی خاطرنشان کرد: نخستین اعزام راهیان نور همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  در 22 بهمن در قالب اردوهای راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد.