در آستانه هفته دولت صورت گرفت؛ دیدار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با خانواده آزاده دفاع مقدس

احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آستانه هفته دولت با خانواده یکی از آزادگان دفاع مقدس در شهرستان مهریز دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز  «احمد ترحمی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد  به همراه رضا زارع زاده فرماندار مهریز  در آستانه هفته دولت با حضور در منزل آزاده سرافراز حاج حسین شکری  با خانواده ایشان دیدار و از آنان تجلیل کرد.

احمد ترحمی با بیان اینکه حضور در جمع خانواده ایثارگران و آزادگان توفیق بزرگی است، بیان کرد: یاد و خاطره دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی می‌داریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: دولتمردان خود را مدیون خانواده شهدا و آزادگان می‌دانند و تمام توان خود را برای رفع مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران بکار خواهند گرفت.

همچنین رضا زارع زاده فرماندار مهریز امنیت و آرامش امروز کشورمان را مدیون صبر و ایثار آزادگان دانست و تأکید کرد که مردم ما همیشه قدردان خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز هستند.

حسین شکری آزاده سرافراز مهریزی دراردیبهشت  سال 1362 در عملیات والفجر 7 در منطقه شلمچه به اسارت نیروهای بعثی درآمد و پس از دو سال و نیم  تحمل حبس در زندان های این رژیم به کشورمان بازگشت.