دروازه‌بان مهریزی تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی تجلیل شد

فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی مهریز با حضور در منزل حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و گلر برتر این رشته در سال ۱۳۹۷ با لوح و هدایا از وی تجلیل کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی مهریز با حضور در منزل حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و گلر برتر این رشته در سال ۱۳۹۷ با لوح و هدایا از وی تجلیل کردند.

همچنین استاندار یزد در پیامی که توسط فرماندار مهریز تقدیم بهزادپور شد کسب بهترین دروازه‌بان ایران در فوتبال ساحلی را به وی تبریک گفت.

حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ، عضو باشگاه مقاومت گلساپوش یزد و متولد مهریز است که تاکنون به همراه تیم‌ملی در مسابقات مختلف بین‌المللی و جهانی حضور داشته است.

 

متن پیام استاندار یزد بدین شرح است :

 

به نام خدا
قال علیٌ (ع)  :   ((قوّ علی خدمتک جوارحی و اشدد علی العزیمه جوانحی ))
 
ورزشکار توانمند جناب آقای حميد بهزاد پور
 
سلام عليكم 
 مقام برترین دروازبان فوتبال ساحلي ایران در سال 98-97 موجب خرسندي و سرافرازي مردم و جوانان ورزش دوست استان یزد گرديد.
به يقين ايستادن دو سال متوالي بر سكوي برترين دروازبان فوتبال ساحلي كشور،  حاصل تلاش و سخت كوشي شما جوان برومند و افتخار آفرين و الگوي بي بديل براي ساير نوجوانان، جوانان و علاقه مندان رشته هاي مختلف ورزشي خواهد بود كه بيش از گذشته بر توان افزايي و قدرت نمايي  خود اهتمام نمايند و دفتر افتخارات و ارزشهاي بلند ورزشكاران استان یزد و شهرستان مهریز را با برگ زرين ديگري مزين نمايند. 
اينجانب صميمانه ازهمت والا و تلاشهاي ارزشمند جنابعالي  در کسب  اين عنوان، تشكرو قدرداني  نموده ، از خداوند منان  توفيقات روز افزون و اراده ای راسخ و عزمی استوار در استمرارپيرو زيها وقهرماني هاي پياپي درمیادین ورزشی مسئلت  دارم.
 
محمد علی طالبی
استاندار یزد