دبير ستاد اقامه نماز استان يزد:ستادهاي اقامه نماز يزد نيازمند حمايت‌هاي جدي‌تر هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت‌الاسلام محمدحسين نبي‌پور در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان مهريز که با حضور امام جمعه ، فرماندار و دیگر اعضای ستاد تشکیل شد اظهار داشت: تنها راه برون رفت از معضلات سياسي، اقتصادي و اجتماعي بازگشت به خداست.
وي خاطرنشان كرد: در ستاد اقامه نماز بايد به صورتي كار شود كه نماز از مرحله تكليف به مرحله نياز برسد و از نياز نيز به عشق برسد.
نبي‌پور با اشاره به حديثي از پيامبر مكرم اسلام عنوان كرد: «نياز من به نماز مثل نياز گرسنه به نان است با اين تفاوت كه من از نماز سير نمي‌شوم ولي گرسنه با نان سير مي‌شود».
وي با توصيه‌اي به مسئولان آموزش و پرورش بيان داشت: در انتخاب دبيران و كادر آموزشي بايد طوري اقدام شود تا همان‌گونه كه دبيران و كادر آموزشي براي مسائل علمي و آموزشي اهميت قائل مي‌شوند به نماز نيز اهميت بدهند.
امام جمعه مهريز نيز در سخناني كمبود نيروي انساني و بودجه‌هاي تخصيص يافته به ستادهاي اقامه نماز را مورد انتقاد قرار داد و عنوان كرد: ستادهاي اقامه نماز در شهرستان‌ها و استان بايد مورد حمايت بيشتر قرار گيرند.
حجت‌الاسلام علي برهان با تاكيد بر اهميت و جايگاه نماز خاطرنشان كرد: نماز در ادارات و مدارس بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد و به نمازجماعت اهميت بيشتري داده شود.
فرماندار مهريز نيز اهميت دادن مسئولان ادارات و نهادها به نماز را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اهميت به نماز بايد در راس وظايف مسئولان ادارت و نهادها قرار گيرد.
مهدي كياني مقدم، پخش آواي ملكوتي اذان در اوقات شرعي به ويژه ظهر را در ادارات و نهادهاي دولتي در راستاي توجه بيشتر به اين فريضه الهي را نيز مورد تاكيد قرار داد و خواستار توجه بيش از پيش مسئولان به فريضه نماز به ويژه نمازجماعت شد.
فرماندار مهريز همچنين ساماندهي و نظارت بر مساجد و نمازخانه‌هاي بين راهي در طول سال به ويژه ايام عيد نوروز را ضروري دانست.