همزمان با یوم الله  ۱۳ آبان، دانش‌آموزان روستای بهادران مهریز در سالن ورزشی این روستا نقاشی کشیدند.

دانش اموزان در این نقاشی روی کاغذ صحنه هایی از دوران انقلاب اسلامی، حوادث 13 آبان و جنایات آمریکا علیه انقلاب اسلامی را به تصویر کشیده اند.

طالبی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی  استاندار یزد در بازدید از این دورهمی دانش آموزان گفت:بهترین راه برای انتقال مفاهیم و ارزشهای ملی و انقلابی برای نسل کودک و نوجوان زبان  هنر است  و دانش آموزان توانستند با نقاشی  احساسات خود را به عینه بیان کنند و امیدواریم بتوان با زبان قابل فهم  کودکان و نوجوانان، انقلاب و دستاوردهای انقلاب را  معرفی کرد.
فرماندار مهریز نیز باحضور در جمع دانش آموزان گفت: ترویج فرهنگ استکبار ستیزی در جریان برنامه هنری برای نخستین بار در این شهرستان انجام می شود که مورد استقبال کودکان قرار گرفت.
سیدمحمد رستگاری افزود: انجام برنامه های فرهنگی و هنری برای انتقال مفاهیم ارزشی و انقلابی کاری مهم و مورد تاکید دولت است.

وی تصریح کرد: زبان هنر بهترین ابزار برای جذب نسل جوان و رسیدن به اهداف متعالی نظام و انقلاب اسلامی است و باید توسط دستگاه های فرهنگی و آموزشی پیگیری شود.

بخشدار مرکزی مهریز نیز موضوعات مختلفی که در ذهن دارند بخصوص با موضوع روز دانش آموز و موضوع استکبارستیزی آثاری را خلق کنند.
مدیر آموزش و پرورش مهریزنیز گفت: 450دانش آموز مقطع ابتدایی روستای بهادران مهریز در مسابقه نقاشی و کاریکاتور شرکت کردند و رنگ آمیزی کاریکاتور های مرگ بر آمریکا ، فضای مجازی ، ورزش وسلامتی از برنامه های این دورهمی دانش آموزان بود.