به مناسبت بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب :

خلاقیت هنر در نمایشگاه توانمندیها توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت:خلاقیت هنر در نمایشگاه توانمندیها توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز به نمایش گذاشته شده است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز  گفت:خلاقیت هنر در نمایشگاه توانمندیها توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش روابط عمومی  فرمانداری مهریز به نقل ازاداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمایشگاه توانمندیها از تاریخ ۹۷/۱۱/۱۱ لغایت ۹۷/۱۱/۱۵ در محل سالن چند منظور ه در حال برگزاری است .
 زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توانمندیهای این اداره در غرفه d13 به نمایش گذاشته است که از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در معرض دید علاقه مندان می باشد .
از جمله عملکرد های این اداره که به نمایش گذاشته شده شامل نمونه آثار  از انجمن خوشنویسان،تابلوهای نقاشی از هنرمندان هنرهای تجسمی ،نمایش چهل کتاب از نویسندگان شهرستان مهریز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ،برگزاری مسابقه از وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) و اهدا چهل جایزه به نفرات برتر ،برگزاری نمایشگاه کتاب با ۷۰۰ عنوان کتاب در زمینه های مختلف کودکان ،داستان ،شعر ،تاریخ ،مذهبی و غیره با تخفیف 40 درصد ،به نمایش گذاشتن آثار حجمی و مجسمه سازی استاد محمد رضا غنیمت  می باشد . 
از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه که توسط این اداره برگزار شده و برگزار می شود شامل شب شعر انقلاب و  نشست کتابخوان با محوریت نویسندگان و مدیران جام باشگاه های کتابخوانی می باشد .