خانه قرآن در ‌روستاهاي ‌مهريز راه‌اندازي مي‌شود
حجت‌الاسلام مجيد جعفرپور عصر امروز به مناسبت روز اطلاع‌رساني ديني در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ايجاد خانه‌هاي قرآن در ساماندهي برنامه‌هاي قرآني در اين شهرستان بسيار موثر خواهد بود.
وي همچنين با اشاره به برنامه‌هاي اداره تبليغات اسلامي مهريز در ايام مختلف سال اظهار داشت: در طول سال بيش‌ از 570 نفر از روحانيون به مناسبت‌هاي مختلف ملي و مذهبي در سطح شهرستان مهريز به عنوان مبلغ به روستاهاي و نقاط مختلف ‌اعزام مي‌شوند.
جعفرپور خاطرنشان كرد: البته در ميان روحانيون طرح هجرت در 15 روستاي اين شهرستان نيز روحانيون مستقر حضور دارند و به انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و ديني مشغولند.
وي همچنين با اشاره به برگزاري سالانه 48 كلاس قرآن در سطح شهرستان مهريز بيان داشت: اين ‌كلاس‌ها علاوه بر 120 جلسه قرآني كه در سطح شهرستان وجود دارد، تشكيل مي‌شود و در مجموع 6 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در اين جلسات شركت مي‌كنند و از فيوضات كلام وحي بهره‌مند مي‌شوند.
جعفرپور همچنين با اشاره به سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامي بيان داشت: روحانيون و مبلغان از اركان اصلي فعاليت سازمان تبليغات اسلامي هستند و در راه تبليغ دين اسلام از هيچ كوششي فروگذار نيستند.
وي با اشاره به تاثير برگزاري گفتمان‌هاي ديني از آن به عنوان يكي از اقدامات بسيار موثر سازمان تبليغات اسلامي ياد كرد و افزود: در اين ارتباطات چهره به چهره كه با روحانيون برقرار مي‌شود به بسياري از ابهامات جوانان در حوزه‌هاي مختلف ديني پاسخ داده مي‌شود.
وي تاكيد كرد: علاوه بر اين ارتباط و صميميت بين روحانيون و مردم از اين طريق ايجاد مي‌شود كه اين امر مي‌تواند تلاش‌هاي صورت گرفته در زمينه تبليغات ديني را كامل كند.