بخشدار مرکزی مهریز:

حضور مردم در مراسم دهه مبارکه فجر و راهپيمايي يو م الله 22 بهمن مي تواند ترفند هاي دشمنان ايران اسلامي را خنثي کند

دهقانزاده بخشدار مرکزي شهرستان مهریز گفت:حضور مردم در مراسم دهه مبارکه فجر و راهپيمايي يو م الله 22 بهمن مي تواند ترفند هاي دشمنان ايران اسلامي را خنثي کند.

دهقانزاده بخشدار مرکزي شهرستان  مهریز گفت:حضور مردم در مراسم دهه مبارکه فجر و راهپيمايي يو م الله 22 بهمن مي تواند ترفند هاي دشمنان ايران اسلامي را خنثي کند.

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری مهریز:بخشدار مرکزي شهرستان مهريز که در جمع اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران دهستان ميانکوه  در محل بيت الزهراي منشاد سخن مي گفت افزود:امسال بايد مردم و مسئولين مراسم چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران را به نحو باشکوه برگزار نمايند.
وي گوشه هايي از فعاليتهاي بخشداري را برشمرد و از شوراهاي اسلامي و دهياران خواست در نمايشگاه دست آوردهاي چهل سال پيروزي انقلاب که در شهرستان مهريز برگزار مي شود حضور يابند و با ايجاد غرفه فعاليتهاي خود را به نمايش گذاشته و در محل نمايشگاه خدمات رساني به مردم نمايند.
دهقانزاده از بهره برداري جاده منشاد زردين در سال آينده خبر داد و گفت در اينده اي نزديک کار اسفالت اين جاده که بزرکترين وزيباترين جاده ملي شهرستان مهريز است آغاز خواهد شد و سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد
نصب دوربين در ورودي و مرکز روستاها براي ايجاد امنيت و جلوگيري از سرقت،نصب تابلو با مشخصات روستا در ورودي هر روستا،تصميماتي بود که در اين نشست اتخاذ گرديد.
منبع خبر:علی دهقان خبرگزاری صداوسیما منشاد