در تهران صورت گرفت؛

حضور فرماندار مهریز، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، بخشدارمرکزی و جمعی از هنرمندان و فعالین گردشگری شهرستان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، محمد دهقان بنادکی روز چهارشنبه 19 بهمن‌ماه در بازدید از غرفه استان یزد در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بابیان این‌که 40 نفر نخبگان مهریز فعال در زمینه‌های مختلف از گردشگری، صنایع‌دستی و .... را برای حضور در نمایشگاه هماهنگ کردیم، گفت: مهم‌ترین هدف از این کار آشنایی با نمایشگاه و ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی بوده که امیدوارم خروجی آن در ایام عید نوروز ملموس باشد.

فرماندار مهریز با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان مهریز گفت: این شهرستان دارای 2 اثر ثبت جهانی و جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تاریخی زیادی است و به باغشهر تاریخی استان مشهور است، مهریز هم درزمینهٔ آداب و رسوم، فرهنگ و هم جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فضای بسیار خوبی برای گردشگری دارد و همواره مقصد گردشگران و مردم استان یزد بوده است.

فرماندار مهریز گفت: غرفه استان یزد امسال در نمایشگاه گردشگری در همه زمینه‌ها ابتکاری کارکرده است و شیوه بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در پیش‌گرفته است.