حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، با حضور محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز، عزیزالله سیفی رئیس هیأت استان و فرماندار یزد، کیانی مقدم فرماندار مهریز، فتح آبادی رئیس ادارۀ ورزش و جوانان مهریز، امیریان دبیر هیأت استان، حسین زارع رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان و مسئولان هیأت تنیس روی میز شهرستان مهریز نشست بررسی مشکلات این رشتۀ ورزشی در سالن ورزشی شهید موحدین (محل تمرینات هیأت تنیس روی میز مهریز) برگزار گردید.

در این نشست فتح آبادی با اشاره به اینکه هیأت تنیس روی میز از هیأت های نمونه شهرستان می باشد به تلاش های وافر اعضای هیأت که منجر به کسب مقام های قهرمانی مختلف در رده های خردسالان، نونهالان و نوجوانان در استان شده اشاره کرد و گفت: این مقام ها با حداقل امکانات ممکن و همچنین حداقل بودجه کسب شده و این نشان از استعداد و پتانسیل بالای شهرستان مهریز در رشتۀ تنیس روی میز و همچنین مدیریت و برنامه ریزی هیأت تنیس روی میز می­ باشد.

داود فتح آبادی با اشاره به اینکه با تعویض کفپوش مجموعۀ ورزشی موحدین این سالن به مزایده گذاشته خواهد شد، از آقایان سیفی و زارع پور و همچنین فرماندار مهریز تلاش جهت ساخت سریع یک خانۀ تنیس روی میز برای شهرستان مهریز، به منظور کسب مقام های کشوری و ادامۀ پیشرفت خیره کنندۀ این رشتۀ ورزشی، در آینده ای نزدیک خواستار شد.

مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز با تشکر از حضور رئیس فدراسیون و دیگر حضار در شهرستان مهریز گفت: در این مکان، تنیس روی میز مهریز را در یک نگاه می­ بینیم و جای خوشحالی است که بدون وجود امکاناتی مدرن مربیان و ورزشکاران با غیرت مهریزی در استان مقام قهرمانی را به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه تنیس روی میز مهریز با پیگیری های مداوم و بی نظیر اعضای هیأت در سال های اخیر مقام های قابل توجهی را کسب نموده افزود: فرمانداری شهرستان مهریز برنامۀ ویژه ای را با همکاری هیأت استان و فدراسیون تنیس روی میز در اختصاص یک سالن تنیس روی میز به علاقه مندان این رشته خواهد داشت و قطعا با اضافه شدن امکانات مورد نیاز، این رشته می­تواند همانند رشتۀ دوچرخه سواری، که مقام های آسیایی را کسب کرده است، مایۀ افتخار مردم ولایت مدار شهرستان مهریز باشد.

در ادامه عزیزالله سیفی رئیس هیأت تنیس روی میز استان یزد گفت: با اینکه مهریز سه سال است که به طور جدی وارد تنیس روی میز شده است، اما تقریبا تمام مقام های استانی در رده های پایه را به خود اختصاص داده است و بازدهی بسیار بالایی داشته است.

سیفی افزود: مهریز یکی از شهرستان هایی است که کار اصولی و پایه ای تنیس روی میز را که استعدادیابی است، در برنامۀ خود قرار داده و نتیجۀ آن را در سال های آینده خواهد دید. سیفی همچنین اظهار داشت: چنانچه روند فعلی در شهرستان مهریز ادامه یابد، مهریز در سال های آتی در کشور مطرح خواهد شد.

عزیزالله سیفی با تشکر از برنامه های هیأت مهریز قول مساعد در پیگیری مشکلات هیأت مهریز را داد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به اینکه مهریز یکی از شهرستان های برتر استان در تنیس روی میز است گفت: همکاری هیأت های ورزشی با نهاد هایی مانند ادارۀ ارشاد، سپاه پاسداران و همچنین دعوت از خیرین جهت ساخت اماکن ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است و از مسئولان خواست تا بیشتر به جذب اسپانسر و حامیان ورزشی توجه داشته باشند.

محمد زارع پور در ادامه با ذکر برخی از برنامه های فدراسیون در سال 92 گفت: با هماهنگی آقای سیفی و مسئولن شهر مهریز امکانات مورد نیاز این رشته  مانند میزهایی با استاندارد بالا، پارتیشن و ... را در اختیار این شهرستان با استعداد خواهیم گذاشت.

حسین زارع رئیس زحمتکش هیأت تنیس روی میز شهرستان مهریز در این دیدار با ارائۀ گزارش عملکرد هیأت در سال 91 و همچنین وضعیت فعلی هیأت و برنامه های سال 92 به مسئولان گفت: مقام قهرمانی آموزشگاه های استان یزد با کسب مقام اولی در مقاطع دبستان و راهنمایی و مقام سومی مقطع دبیرستان، مقام سوم دانشجویان علوم پزشکی کشور توسط آقای محمدصادق دهقان و با مربیگری سعید زارع زاده ، کسب مقام دوم مسابقات المپیاد دارالعباده، کسب مقام های اول تا سوم خرسالان استان و صعود 13 پله ای خردسالان شهرستان مهریز در قالب تیم استان در مسابقات کشوری نسبت به سال 90 را از مهمترین افتخارات هیأت در سال 91 می­ باشد.

وی همچنین افزود: استعدادیابی در مهدهای کودک و آمادگی های شهرستان با عنوان طرح آینده سازان المپیک ایران، برگزاری لیگ آزاد در شش ماهۀ اول سال و برگزاری لیگ مدارس در شش ماهۀ دوم سال را از مهمترین برنامه های هیأت تنیس روی میز شهرستان مهریز در سال 92 می باشد.

همچنین پس از اتمام نشست، زارع پور بر مزار زنده یاد حاج احمد یزدی، حاضر شد و برای این بزرگ مرد از درگاه خداوند تعالی طلب اجر و مغفرت نمود.