حجت السلام پور صادقی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهریز معرفی شد

حجت السلام پور صادقی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهریز معرفی شد

 

در مراسمی با حضور حجت السلام سبحانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان وهمچنین فرماندار وجمعی از مدیران ادارات شهرستان مهریز حجت اسلام عباسعلی پور صادقی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهریز معرفی شد.

 در این مراسم  حجت السلام سبحانیان در سخنانی اظهار داشت مردم کشور در همه حال باید اماده و گوش به فرمان  رهبر معظم انقلاب باشند تا دشمنان   کشور جرات  هیچ گونه ادعای به کشور نداشته باشند .

وی  گفت در جریان های که در چند وقت اخیر  وبعد ازانتخابات اتفاق افتاد اگر تبعیت مردم از رهبری نبود معلوم نبود الان  چه سرنوشتی دچار کشور و مردم شده بود معاندان  نظام  وانقلاب  خواب فروپاشی  نظام را در سر داشتند وی  افزود  ما باید  تابع  فرمایش امام  باشیم  که فرمودند پشتیبان  ولی فقیه باشید تا به مملکت شما اسیب نرسد.

در ادامه این مراسم : احمد علی زارعزاده فرماندار مهریز گفت تمام  تلاش دشمن در این است که مردم جامعه  ایران بصیرت و اگاهی نداشته باشند و ما باید تمام تلاش خود را به کار  بگیریم تا  اگاهی وشناخت خود را دهمه  ابعاد در زمینه ها بالا ببریم .

وی افزود بسیج مهمترین سلاحی که دارد بصیرت است و نقش مسئول نمایندگی ولی فقیه در ترویج  بصیرت  وشناخت مردم در همه ابعاد بسیار  مهم است

وی  گفت  اگر اگاهی وشناخت مردم  نبود در همین اتفاقات بعد از انتخابات میتوانست  تبعات  ریادی  را  در بر داشته باشد ولی خوشبختانه با شناختی که مردم داشتند باعث  شد  تمام نقشه های  دشمنان را نقش بر آب کند.

 در  پایان این مراسم از زحمات و تلاش های پنج ساله  حجت السلام نامداری  تقدیر وتشکر شد.

و حجت السلام عباسعلی  پور صادقی  به عنوان مسئول  جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه  ناحیه مهریزمعرفی شد