حجت‌الاسلام ماندگاری: تبعیت از ولایت‌فقیه رمز ماندگاری شهداست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری عصر امروز در یادوارره شهید کعبه استان، سرداران و 82 شهید پایگاه‌های حضرت مهدی(عج)، شهید دستغیب و شهید باهنر مهریز که در حسینیه باغ بهار این شهرستان و با حضور بیش از 3 هزار نفر از اقشار مختلف مردم برگزار شد، با تاکید بر ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی اظهار داشت: رمز ماندگاری شهدا ولایتمداری بوده است.
وی به بیان عظمت و جایگاه شهدا پرداخت و افزود: عزت، اقتدار و پیروزی‌های غرورآفرین ملت ما در طول هشت سال دفاع مقدس، مرهون و مدیون شهیدان، آزادگان، جانبازان و ایثارگرانی است که همه وجودشان را وقف اعتلای اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی کردند.
یادگاری افزود: افتخارات رزمندگان اسلام به این بود که با توکل به خدا و اعتماد به نفس و روحیه بسیجی به رهبری امام خمینی (ره) در برابر قدرت‌های استکباری ایستادند و برای ایران اسلامی افتخار آفریدند.
ماندگاری با اشاره به اینکه والاترین ویژگی شهدا داشتن بصیرت بود، بیان داشت: شهدای انقلاب با بصیرت کامل قدم دراین راه گذاشتند.
وی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت و فرخنده امام رضا(ع) این دهه را دهه انس با ائمه اطهار (ع) دانست.
امام جمعه و فرماندار مهریز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانواده معظم شهدا و ایثارگر، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در این مراسم میهمان شهدا بودند.
سخنرانی، مداحی، اجرای گروه سرود و موزیک، دکلمه خوانی، رژه حماسی و تشییع جنازه نمادین شهدا از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
در حاشیه این مراسم، نمایشگاه بزرگ کتاب با 40 درصد تخفیف، غرفه نقاشی کودکان، نمایشگاه خودروهای جنگی و نظامی، نمایشگاه عکس شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز برپاست.
این مراسم دو شب دیگر بعد از نماز عشا در حسینیه باغ بهار مهریز با حضور سخنران و مداحان مطرح کشوری برگزار می‌شود.
فردا شب، آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران سخنران این مراسم خواهد بود.