صبح امروز برگزار شد؛

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس شهرستان مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس مهریز با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار و دیگر مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در این جلسه با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام است و فلسطین پاره تن اسلام است افزود: روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امسال هم با توجه به جنایتهای اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز با شکوه هر ساله و حتی بیشتر از سالهای گذشته برگزار می شود.

وی اضافه کرد: انشاالله همه مسلمانان به عنوان وظیفه دینی و شرعی و سیاسی خود روز قدس را گرامی بدارند و با شرکت در راهپیمایی این روز، جنایت‌های این رژیم و غده سرطانی که هرروز بیشتر می شود را محکوم خواهند کرد.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه در شهرستان مهریز هم هر ساله این راهپیمایی باشکوه و عظمت برگزار شده است افزود: همانگونه که مردم شهرستان در روز ۲۲ بهمن هم با حضور پرشور و کم نظیر خود در راهپیمایی شرکت کردند قطعا در روز قدس هم شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در سه نقطه شهرستان مهریز با تجمیع دهستان خورمیز در شهر و روستاهای منشاد و دهستان بهادران بطور مجزا برگزار می شود.

وی فضاسازی ادارات و نصب پوستر و ارسال پیامک دعوت به جامعه هدف هر اداره را خواستار شد و بر اطلاع رسانی مناسب و فعالیت قوی روابط عمومی ادارات و هماهنگی با خبرنگاران تاکید کرد.

فرماندار مهریز با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان، تیم های اورژانس و اورژانس اجتماعی هم در مسیر راهپیمایی مستقر هستند، از همه اقشار مختلف مردم بویژه ورزشکاران، بسیجیان، دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس و ... برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

راهپیمایی روز قدس شهرستان مهریز ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از میدان توحید به سمت میعادگاه نماز جمعه مهریز (مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام) برگزار می گردد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز