جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت در مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، این جلسه با حضورمعاون فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار و در خصوص هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های این ایام بحث و تبادل نظر شد.
سیدمحمدرستگاری معاون فرماندار با تأکید یر اینکه توجه به اهل بیت و شناسائی شخصیت امام رضا (ع) و خواهر گرامیشان و ترویج و نهادینه سازی ارزش های موجود در دین و سنت  جزو اهداف و اولویت های جشن های دهه کرامت است یادآور شد: باید با استفاده از  ظرفیت های عرصه فرهنگ و هنر زمینه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم کرده و باعث افزایش معرفت و بینش مردم به سیره امام رضا(ع) شد.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در نشر و ترویج فرهنگ رضوی فعالیت دارند از همه خواست تا بسترهای لازم برای گسترش هر چه بیشتر سیره و روش اهل بیت و بخصوص امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) را فراهم آورند.
ملک پور بخشدار مرکزی هم  تاکید کرد: اقدامات لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه کرامت در سطح شهر و همچنین روستاها اندیشیده شده است.
 با بیان اینکه از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت در کشور نامگذاری شده است اظهار داشت: باید با یک حرکت فرهنگی دینی گسترده، مردم را هرچه بیشتر با شخصیت واقعی و تأثیر گذار امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س ) آشنا کرد.