با حضور فرماندار ،  مسئولین ادارات دولتی شهرستان و قائم مقام رئیس ستاد اقامه نمازاولین جلسه شورای ستاد اقامه نماز شهرستان در سال 93 در محل فرمانداری شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز؛ "سید محمد رستگاری" ضمن خيرمقدم به حضار و مسوولين محترم ادارات و نهادهاي دولتي شهرستان با اشاره به دستوركار جلسه مقدمه اي را در باب موضوعات  مورد بحث بيان نمودند.

جبهه مقاومت اسلامي با استقامت و پايداري خود امروز در خط مقدم مبارزه با استكبارقرار دارد. شرایط منطقه ای به هیچ عنوان مناسب نیست به طوری که شرایط باعث شده است که گروهی از مردم به جان یکدیگر بیفتند و عده ای با افراط گری دست به جنایت و خونریزی بزنند.

  تبيين درست درخصوص آسيب هاي ناشي از استفادة ماهواره و آگاهسازي خانواده ها و والدين نيز بايد در برنامه هاي كاري ما قرار گيرد و با جديت به اين موضوع هم نگريسته شود و دستورالعملهاي مرتبط با اهميت خاصي مورد پيگري قرار گيرد.

در ادامه مديران شهرستان به بيان مهمترين اقدامات خود طي يك سال گذشته پرداخته و پس از آن فرماندار توضيحات تكميلي خود را ارائه نمودند.

در ادامه باتوجه به معرفي دبير ستاد اقامه نماز شهرستان بر پيگيري امور در اين خصوص توسط كليه دستگاهها تأكيد نمودند.

سپس حجت الاسلام قانع دبير ستاد اقامه نماز شهرستان ضمن خيرمقدم به حضار و مسوولين محترم ادارات و نهادهاي دولتي شهرستان اهمیت ترویج نماز را متذکر شدند و توضيحاتي در باب اهميت اقامه نماز مطرح نمودند.

همچنین بیان کردند: اهمیت اقامه نماز و ترویج فرهنگ نماز ناشی از خود نماز است همانطور که در دین مبین اسلام چه در قرآن و چه در کلام معصومین(ع) سفارشات و تاکید فراوان وترغیب و تشویق شده است لذا کشف می کنیم داروی شفا بخش بیماری های جسمی و روحی و فردی و اجتماعی جامعه انسانی، نماز می باشد.

انشاء الله خداوند همه ما را مصداق این آیه شریف  قرآن بگرداند که می فرماید:الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلاة

ودر پایان پس از بحث و تبادل نظر مصوباتی در خصوص ستاد اقامه نماز شهرستان اتخاذ گردید.