باریاست فرماندار مهریز و حضور مسئولین  ذیربط جلسه شورای ستاداقامه نماز شهرستان مهریزدر محل فرمانداری مهریز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:سید محمد رستگاری دراین جلسه به اهمیت اقامه فریضه واجب نماز اشاره و افزود: تمامی مسئولان برای اقامه نماز باید با ستاد همکاری داشته باشند .
وی ادامه داد: هم اکنون در تعدادی از ادارات و نهادهای شهرستان مهریز نماز جماعت ظهر و عصر با حضور کارمندان بنحو خوبی اقامه می شود و باید این برنامه روز به روز گسترش یابد .
فرماندار مهریز در ادامه همچنین به اهمیت پیگیری اقامه نماز در مراکز فرهنگی و عمومی شهر با همکاری دستگاه های اجرایی ،تشکل های مذهبی و پیگیری آن توسط ستاد اقامه نماز تاکید کرد .
سید محمدرستگاری گفت: کار فرهنگ سازی برای اقامه نماز در مکان های مختلف عمومی با تبلیغات مناسب ، تهیه بنر و بروشورهای فرهنگی و ارشادی لازم است و باید با همکاری همگان اجرایی شود .
فرماندار مهریز از ستاد اقامه نماز شهرستان مهریز و همکاری خوب دستگاه های اجرایی و متولیان امر در بخش های مختلف در یکسال گذشته قدردانی کرد و بر انجام امور بنحو شایسته توصیه نمود.
رستگاری گفت: اقامه نماز و جذب جوانان به آن سدی در برابر تهدید نرم است و باید بیش از گذشته نسبت به گسترش آن و فرهنگ سازی نماز در جامعه اقدام بعمل آید .
در ادامه این جلسه مسئولان دستگاههای اجرایی عضو ستاد اقامه نماز شهرستان مهریز گزارشی از فعالیت های انجام گرفته ، برنامه های آینده و لزوم هم افزایی برای افزایش و تسریع در کارها تاکید کردند .
مقرر شد تا مصوبات ستاد اقامه نماز شهرستان مهریز با جدیت توسط اعضا و ادارات و نهادهای مختلف پیگیری شود .